video thumb

نامزد انتخاباتی ویسکانسین مجدداً کمک‌های مالی بیت کوین را می‌پذیرد

یکی از نامزدهای مجلس ایالتی ویسکانسین استدلال می کند که “ارز رمزپایه همان پول است.” یک نامزد برای عضویت در مجلس ایالتی ویسکانسین با قبول کمک های مالی ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین (BTC) ، یک قانون گذار ایالتی را به چالش می کشد.

فیل اندرسون (Phil Anderson)، یک واسطه و کارآفرین در زمینه املاک و مستغلات، اکنون برای کمپین انتخاباتی خود کمک های ارز رمزنگاری شده را قبول می کند. طبق بیانیه رسمی اندرسون، کمک های مالی رمزنگاری شده از طریق ارائه دهنده خدمات پرداخت ارز رمزپایه BitPay در دسترس است.

اندرسون عنوان کرد که مبارزات انتخاباتی وی علی رغم عدم اطمینان مقرراتی از سوی کمیسیون اخلاق ویسکانسین (WEC)، اهدای مالی به صورت ارز رمزپایه را مورد پذیرش قرار می دهد.

در سال ۲۰۱۸، اندرسون کمک های بیت کوین را در مبارزات انتخاباتی خود برای فرماندار ویسکانسین پذیرفت، با وجود اینکه WEC آنها را “یک چالش جدی” برای انطباق با قوانین ایالتی می دانست. به گفته این نامزد انتخاباتی، WEC در مورد وضعیت حقوقی کمک های مالی ارز رمزپایه در این ایالت در سال ۲۰۱۸ تصمیمی نگرفت.

بدین ترتیب، نامزد انتخابات ویسکانسین با این استدلال که WEC “از تفسیر صلاحیت قوانین خود امتناع ورزیده است”، مجدداً این نهاد قانون گذار را به چالش می کشد. اندرسون بر این باور است که ارز رمزپایه یک روش قانونی برای اهدای کمک مالی به این کمپین است زیرا “ارز رمزپایه همان پول است”. این نامزد انتخاباتی وعده می دهد که “برای یک رویکرد متناسب در زمینه قوانین نسبت به ارزهای رمزپایه در ویسکانسین تلاش کند.” وی در این خصوص عنوان کرد:

“من از تن دادن به جهل و بی کفایتی بوروکراتیک امتناع می ورزم. مردم در مورد چگونگی مشارکت در این انتخابات، حق انتخاب می کنند و قصد من این است که به این انتخاب ها احترام بگذارم. اگر رقیب من یا WEC علاقه مند هستند که من را به چالش بکشند، من آماده یک مبارزه هستم. “

لازم به ذکر است که تعدادی از نامزدهای سیاسی برای دفاتر مختلف در ایالات متحده ارز رمزپایه را به عنوان کمک مالی برای مبارزات خود می پذیرند. اندرو یانگ (Andrew Yang)، نامزد پیشین ریاست جمهوری در سال ۲۰۱۹ برای کمیته اقدامات سیاسی خود کمک های بیت کوین را می پذیرفت. در آگوست سال ۲۰۲۰ ، نماینده تام امر (Tom Emmer) (R-MN) نیز از طریق BitPay پذیرش کمک های مالی به کمپین خود به صورت ارز رمزپایه را مورد پذیرش قرار داد.