سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

جبل‌الطارق چارچوب DLT را برای مطابقت با قوانین FATF به‌روز می‌کند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که جبل الطارق بار دیگر، پیشتاز مقررات مربوط به ارز دیجیتال شده است. کمیسیون خدمات مالی جبل الطارق (GFSC) آیین نامه خود را که حاوی عملکرد ارائه دهندگان فناوری دفتر کل توزیع شده (DLT) است، به روز کرده تا آخرین قوانین کارگروه ویژه اقدام مالی (FATF) را شامل شود.

کمیسیون خدمات مالی جبل الطارق عنوان کرد که این اقدام در پاسخ به ماهیت سریع بلاک چین است، به خصوص که این آژانس به دنبال حمایت از مصرف کنندگان است در خالی که از شرکت ها پشتیبانیمی کند.

یادداشت های به روز شده این راهنما شامل آخرین توصیه های کارگروه ویژه اقدام مالی در مورد ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی (VASP) و “قانون سفر” است که ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی را ملزم می کند تا اطلاعات مشتری را در تراکنش ها جمع آوری کرده و انتقال دهند. کمیسیون خدمات مالی جبل الطارق توصیه می کند که دارایی های مجازی را به عنوان اموال، درآمد، وجوه یا دارایی های دیگر یا ارزش مربوطه در نظر بگیرید.

تحت راهنمایی کمیسیون خدمات مالی جبل الطارق، لازم است که ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی”سوابق قوی و دقیق تراکنش ها” را ضبط و نگهداری کنند. شرکت ها نیز باید سرمایه گذاران و مشتریان بالقوه را در مورد خطرات موجود در مورد دارایی های مجازی به روز کنند و به فاکتورهای اضافی نیاز دارند.

آلبرت ایزولا (Albert Isola)، وزیر خدمات مالی و دیجیتال جبل الطارق اظهار داشت: این راهنمای به روز شده، این سرزمین را به دستیابی به مقررات جهانی در حال تکامل نزدیکتر می کند. وی در ادامه عنوان کرد:

“انتشار یادداشت های راهنمای به روز شده گام مهم دیگری در جهت توسعه چارچوب نظارتی ارائه دهندگان دفتر کل توزیع شده است که تا به امروز بسیار موفقیت آمیز بوده است. وقتی ما در مسیر دستیابی به انطباق مداوم با کارگروه ویژه اقدام مالی قرار می گیریم، این یک مرحله مهم در تکامل مقررات ما است و من از همه کسانی که در ارائه این راهنمای بروزه شده مشارکت داشته اند، تشکر می کنم.”

طبق کمیسیون خدمات مالی جبل الطارق، تعداد شرکت های مجاز فناوری دفتر کل توزیع شده در این سرزمین به ۱۳ شرکت رسیده که برخی از آنها عبارتند از: eToro ، Huobi ، Xapo ، LMAX ، Bitso و Gnosis.

جبل الطارق بخاطر پیشرفت های نظارتی پیرامون ارز دیجیتال بعنوان یک پیشرو در صنعت ارز دیجیتال مورد ستایش قرار گرفته است. حتی آن را کانون ارز دیجیتال بعدی نامیده اند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location