video thumb

Kava یک بازار پول میان زنجیره ای رابرروی بلاک چین عرضه می‌کند

بر اساس گزارش های منتشر شده، پلتفرم امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای Kava قصد خود را برای میزبانی بازار پول میان زنجیره ای بر روی بلاک چین

Kava در بیانیه ای در وب سایت خود عنوان کرد که می خواهد برنامه ای به نام Harvest ایجاد کند که به کاربران امکان می دهد دارایی های دیجیتال از جمله BTC ، CRP ، BNB ، BUSD ، KAVA و USDX را وام بگیرند. سود مشتریان در قالب توکن نظارتی Harvest یعنیHARD پرداخت می شود.

Harvest داده های مرجع قیمت Kava را از Chainlink ادغام می کند تا انتقال بین زنجیره ای را تسهیل کند. این شرکت گفت که این پلت فرم “توسط هر کسی و در هر جایی” قابل دسترسی است زیرا باز و غیرمجاز است. Harvest به طور ایده آل به ادغام “سهامداران بازار مالی کمک خواهد کرد که محدود به برنامه های فین تک، صرافی ها و موسسات مالی نباشند.”

در نهایت، Kava عنوان کرد که برنامه های بیشتری را برای استفاده از بلاک چین خود برای محصولات دیفای عرضه می کند. Harvest از نسخه بروزرسانی شبکه اصلی Kava استفاده می کند.

برایان کر (Brian Kerr)، مدیرعامل و بنیانگذار کاوا عنوان کرد که ارائه یک توکن نظارتی از سوی این شرکت مهم است. توکن نظارتی این پلتفرم یعنی HARD، “فعالیت های غیر متمرکز را در اکوسیستم وام دهی و قرض دهی هماهنگ می کند.” وی در این خصوص اظهار داشت:

“مهم این است که این بنیاد این امکان را برای توسعه دهندگان فراهم می کند که بتوانند به سرعت در شبکه غیرمتمرکز باز Kava برنامه هایی را بسازند در حالی که می توانند از امنیت، پل های میان زنجیره ای و دیگر زیرساخت های آن استفاده کنند که در غیر این صورت میلیون ها برای آنها هزینه خواهد داشت و سال ها طول می کشد تا به طور مستقل برنامه خود را توسعه دهند.”

کوین تلگراف قبلاً گزارش داده بود که کاوا توسط بایننس به عنوان یکی از شریک های آن انتخاب شده است، زمانی که این صرافی در حال برداشتن اولین گام های خود در فضای دیفای بود.