سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ایالت تامیل نادوی هند از طرح زیرساخت بلاک چین خود خبر داد

مزایای بلاک چین باعث می شود که کشورها دیر یا زود از آن استفاده کنند. ایالت تامیل نادو هند از پروژه های فن آوری جدید، از جمله زیرساخت های بلاک چین

به گزارش The New Indian Express، اداپادی کی پالانیسوامی (Edapaddi K. Palaniswami)، وزیر ارشد هند از اتخاذ سیاست بلاک چین اخلاقی توسط تامیل نادو خبر داد.

پالانیسوامی همچنین اعلام کرد که تامیل نادو قصد دارد طرحی را برای ارائه اثبات دانش ارائه خدمات مبتنی بر هویت راه اندازی کند که به گفته وی، تحولی در نحوه ارائه خدمات دولت به شهروندان ایجاد خواهد کرد.

گفتنی است که این پروژه با ایجاد و استفاده از پایگاه داده State Family (SFDB) و زیرساخت Blockchain Backbone اجرا خواهد شد. زیرساخت های بلاک چین به عنوان یک منبع واحد از حقیقت برای کلیه داده ها و فرآیندهای دولت عمل می کند. همچنین ممکن است برای تشویق استفاده از بلاک چین در این ایالت استفاده شود.

با راه اندازی زیرساخت های Blockchain Backbone، دولت همچنین به ضرورت ایجاد یک انجمن برای ارتقا همکاری بین صنعت، استارتاپ ها و قشر دانشگاهی برای ساخت یک اکوسیستم اعتراف می کند.

همچنین گزارش شده است که ایالت تامیل نادو سیاست هوش مصنوعی اخلاقی را اتخاذ کرده است که هدف آن بهره گیری از مزایای هوش مصنوعی و در عین حال ایمن و سازگار نگه داشتن آن با ارزش های انسانی است. همچنین این ایالت سیاستی مشابه امنیت سایبری برای محافظت از اطلاعات و مبارزه با جرایم اینترنتی در پیش گرفت.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location