video thumb

تقریبا نیمی از معامله‌گران ارز دیجیتال ، سرمایه‌گذاران طولانی‌مدت هستند

طبق یک نظرسنجی اخیر از معامله گران هیوبی، ۴۵ درصد از پاسخ دهندگان برای نگهداری دارایی های خود، افق زمانی طولانی تر از یک سال دارند، ۱۲٫۵ درصد از آنها عنوان کردند که مایلند بیش از چهار سال برای بازگشت سرمایه خود صبر کنند. به نظر می رسد این موضوع با نظر پذیرفته شده مبنی بر اینکه اکثر سرمایه گذاران ارز دیجیتال فقط برای بدست آوردن سود سریع بر روی این دارایی سرمایه گذاری

وقتی از آنها سوال شد که کدام دارایی را در برای بیشترین مدت نگهداری کرده اند، تعجب آور نیست که ۶۹ درصد عنوان کردند که بیت کوین (BTC). با وجود اینکه اکثریت قریب به اتفاق پاسخ دهندگان در دامنه سنی ۲۶ تا ۵۰ سال قرار داشتند، اما بیشتر پاسخ دهندگان کمتر از سه سال تجربه سرمایه گذاری در این زمینه را دارند.

همچنین درآمد سالانه بیش از نیمی از افراد مورد بررسی ۱۰ هزار دلار یا کمتر است. اگرچه این مقدار، کم به نظر می رسد، اما باید توجه داشته باشیم که نظرسنجی در “بازارهای در حال ظهور” انجام شده است، به گفته هیوبی، جایی که ممکن است لزوماً این سطح از درآمد پایین تلقی نشود. نکته مهم دیگر این است که فقط ۴۹۱ نفر به نظرسنجی پاسخ داده اند، بنابراین مشخص نیست که این نمونه گیری چقدر می تواند نماینده این جامعه می باشد.

به نظر می رسد که در نحوه درک ارز دیجیتال توسط سرمایه گذاران خرده فروشی و سرمایه گذاران حرفه ای، از یک طرح سریع ثروتمند شدن تا یک بازی طولانی مدت، تغییراتی وجود دارد.