video thumb

مدیرعامل MicroStrategy: «بیت کوین به عنوان یک ذخیره ارزش بسیار خوب است»

بر اساس گزارش های منتشر شده، مدیرعامل شرکتی که به تازگی ۳۸،۲۵۰ بیت کوین

مایکل سیلور (Michael Saylor) در پستس در توییتر، اطلاعات بیشتری در مورد سرمایه گذاری MicroStrategy بر روی بیت کوین را فاش کرد.
سیلور از بیت کوین به عنوان ذخیره ارزش مقیاس پذیر تعریف می کند.

MicroStrategy از اولین باری که بیت کوین را در ماه آگوست خریداری کرد به طور مداوم در تیتر خبرها قرار دارد و اکنون بیش از ۴۰۰ میلیون دلار سرمایه را از دلار به بیت کوین جابجا کرده است.

سیلور در مصاحبه ای که با آنتونی پمپلیانو، بنیان گذار مورگان کریک دیجیتال انجام داد، بر تعهد خود تأکید کرد، زیرا قبلاً نسبت به بیت کوین بسیار بدبین بود.

اکنون، اعتقاد او به اصول فنی این شبکه – و آینده آن – قطعی است. به عنوان مثال، مشکل مقیاس پذیری برای تأمین تقاضا، به لطف تراکنش های خارج از زنجیره، برای سیلور مسئله ای نیست.

خرید اولیه ۲۱۴۵۴ بیت کوین به قیمت ۲۵۰ میلیون دلار برای MicroStrategy ، نمونه ای از همین مورد بود.
وی در پست خود نوشت: “ما ۲۱۴۵۴ بیت کوین را از طریق ۷۸۳۸۸ تراکنش خارج از زنجیره به دست آوردیم، سپس آن را با ۱۸ تراکنش روی زنجیره ای در ذخیره سرد ایمن کردیم.”

در ادامه، سیلور وضعیت موجود را توصیف کرد که در آن تراکنش های روی زنجیره ای برای سرمایه گذاران بزرگ بسیار نادر خواهد بود:
بر اساس مدل ما، اگر بیت کوین به عنوان دارایی ذخیره خزانه درنظر گرفته شود ، ۹۹٫۹۸ درصد از کل تراکنش ها خارج از زنجیره خواهد بود و دارایی های در معرض خطر ، ۹۹٫۹۲ درصد از زمان را در ذخیره سازی سرد خواهند بود.

تراکنش های خارج از زنجیره از طریق راه حل هایی مانند شبکه لایتنینگ به حجم تراکنش های بیت کوین اجازه می دهد بدون افزودن حجم به بلاک چین و افزایش کارمزد برای ماینرها، افزایش یابد.

Saifedean Ammous در کتاب مشهور خود، The Bitcoin Standard ، نیز به همین ترتیب استدلال می کند که فعالیت های خارج از زنجیره به یک قاعده تبدیل خواهد شد، زیرا بیت کوین پایگاه کاربری بسیار بیشتری به دست می آورد.

ویلی وو (Willy Woo)، تحلیل گر و فعال بازار ارزهای دیجیتال در توییت خود نوشت: “من می دانم که دیگران از MicroStrategy پیروی می کنند و حتی اگر فقط ۱ درصد از این سرمایه به بیت کوین راه پیدا کند، این مسئله کافی است تا سقف بیت کوین را به ۲تریلیون دلار برساند.”

وو در ادامه افزود: با توجه به اینکه تغییر استراتژیMicroStrategy برای سرمایه گذاری بر روی بیت کوین ۶ ماه به طول انجامید، هر گونه کپی برداری از این حرکت در سال ۲۰۲۱ صورت خواهد گرفت.