video thumb

Binance Visa Card از هم‌اکنون برای افراد ساکن در منطقه اقتصادی اروپا در دسترس است

بر اساس گزارش های منتشر شده، بایننس، بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال در جهان، رسماً اعلام کرد که کارت بدهی ارز دیجیتال

بایننس به مناسبت راه اندازی این کارت در اروپا ، تا ۷ درصد از مبلغ خریدهای انجام شده با این کارت را به عنوان بازپرداخت ارائه می دهد که طبق گفته این شرکت، این میزان، بالاترین نرخ بازپرداخت موجود در بازار تا به امروز است.

بایننس خاطرنشان کرد که Binance Visa Card وجوه ارز دیجیتال کاربران را به صورت خودکار به ارز محلی تبدیل می کند و به آنها امکان می دهد ارزهای دیجیتال را مانند بیت کوین (BTC) در ۶۰ میلیون مکان در سراسر جهان خرج کنند.

بایننس از زمان اعلام برنامه های خود برای Binance Visa Card در ماه آوریل، به شدت برایارائه محصول جدید تلاش کرده است. Binance Visa Card به طور رسمی در ماه جولای در اروپا آغاز به کار کرد، این شرکت ادعا کرد که کاربران مستقر در منطقه اقتصادی اروپا از ماه آگوست می توانستند برای دریافت این کارت درخواست کنند. از آنجایی که Binance card توسط شرکت ارائه دهنده کارت بدهی ارز دیجیتال متعلق به بایننس ساخته شده است، ممکن است این محصول جدید به زودی وارد ایالات متحده نیز بشود.

در اوایل ماه سپتامبر رئیس عملیات بایننس برای روسیه و CIS به کوین تلگراف گفت که با وجود ممنوعیت پرداخت ارز دیجیتال در روسیه در آینده ای نه چندان دور، Binance Card همچنان در راه ورود به روسیه است.