سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

هشدار کمیسیون بورس و اوراق بهادار فیلیپین در مورد شرکت استخراج Mining City

کمیسیون بورس و اوراق بهادار فیلیپین یک اخطار رسمی در مورد شرکت استخراج ابری بیت کوین

در این اخطار، این شرکت به عنوان یک نهاد بدون مجوز در کشور توصیف شده و گفته می شود که این شرکت “مطابق با دستورالعمل های مربوط به صرافی های ارز مجازی” عمل نمی کند، در این اخطار آمده است:

“طرحی که توسط Mining City مورد استفاده قرار گرفته به وضوح نشانگر طرح احتمالی پانزی است که در آن از پول سرمایه گذاران جدید برای پرداخت” سود کاذب “به کسانی که اولین سرمایه گذاری را انجام می دهند کرد، استفاده می شود.”

در این اطلاعیه همچنین گریگوری روگوفسکی (Gregory Rogowski)، مدیرعامل این شرکت استخراج، آنتونی آگیلار (Anthony Aguilar)، سرپرست تیم و جون ری گری (Jhon Rey Grey)، مدیر صفحه فیس بوک به عنوان پرسنل اصلی درگیر در این طرح مشخص شده اند.

این طرح بسته های استخراج ابری را در قالب قراردادهای سه ساله ارائه می دهد که در آنها قدرت هش به سرمایه گذاران با سرمایه بین ۳۰۰ دلار تا ۱۲،۶۰۰ دلار اجاره داده می شود و قصد دارد بازده روزانه تا ۹۲ دلار در روز را به آنها ارائه دهد. اپراتورهای Mining City در مشارکت با MineBest ، خالق کلاهبرداری Bitcoin Vault (BTCV) ، سود سرمایه گذاران را در قالب توکن های BTCV اعطا می کنند.

این نهاد قانون گذار به مردم گفت “در برنامه های ارائه شده توسط Mining City یا موسساتی که با قراردادهای هوشمند، ارزهای دیجیتال یا صرافی های دارایی های دیجیتال که در کمیسیون ثبت نشده اند، سرمایه گذاری نکنند و افزود: مروجین می توانند با جریمه نقدی بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار و یا ۲۱ سال حبس تحت تعقیب کیفری قرار گیرند.

در دو هفته قبل از این هشدار، قیمت BTCV حدود ۷۶ درصد کاهش یافت و از ۴۲۵ دلار در ۲۳ آگوست به ۱۰۰ دلار در ۱۰ سپتامبر رسید. از آن زمان قیمت این توکن به ۱۶۳ دلار افزایش یافته است، که نشان می دهد این هشدار در جلوگیری از منافع عمومی در این طرح موثر نبوده است . در وب سایت Mining Cityآمده است که این برنامه حتی اگر وب سایت آن به هر دلیلی بسته شود، ادامه خواهد داشت – این بدان معناست که به دلیل ماهیت غیرمتمرکز بودن ، از مداخلات دولت مصون است.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار فیلیپین قبلاً در ماه ژوئیه گزلر گس اتریوم به نام “Forsage” را به عنوان یک طرح پانزی عنوان کرده بود، اما در ماه آگوست، Forsage با داشتن یک پایگاه کاربری گسترده با ۳۹۰،۰۰۰ کاربر و گردش مالی روزانه بیش از ۳ میلیون دلار، بیش از هر زمان دیگری قدرت داشت. طبق داده های DappStats ، در حال حاضر Forsage بیش از ۱۹۰۰ کاربر فعال روزانه در اتریوم (ETH) و ۸۰۰ کاربر فعال در ترون (TRX) دارد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location