video thumb

سرویس ابری مبتنی بر بلاک چین Huawei اولین بروزرسانی مهم خود را طی دو سال اخیر انجام داده است

بر اساس گزارش های منتشر شده، هواوی در جریان اجلاس اخیر صنعت، از بروزرسانی سرویس ابری مبتنی بر بلاک چین

طبق گفته Fangming Hong، رئیس Huawei Cloud China و Feng Xu، رئیس خط تولید پلتفرم برنامه Huawei cloud و سایر افراد برتر از تیم مدیریتی هواوی، هدف اصلی این ارتقا، مقیاس پذیری پروژه برای برنامه های تجاری است.

طبق گزارشات، این پلتفرم جدید و بهبود یافته، نیازهای عملکرد ۵۰۰۰۰ تراکنش در هر ثانیه را در یک فضای تجاری برآورده خواهد کرد. برای مقایسه، بلاک چین بیت کوین به طور متوسط حدود ۵ تراکنش در هر ثانیه انجام می دهد، در حالی که اتریوم تقریباً دو برابر این تراکنش را انجام می دهد. طبق این نسخه، افزایش سرعت پردازش BCS دامنه شبکه آن را بیشتر گسترش می دهد و به استفاده از بلاک چین در تنظیمات تجاری بزرگ کمک می کند.

Hong عنوان کرد که BCS هواوی از زمان استفاده تجاری در سال ۲۰۱۸، با همکاری نزدیک به ۱۰۰ شریک در سراسر کشور (و همچنین پشتیبانی دولت های محلی) توسعه مداومی را تجربه کرده است. وی افزود:

“تعداد تجمعی زنجیره مشترک، زنجیره اتحاد و فعالیت هوشمند به بیش از ۳۰۰۰ مورد رسیده و تعداد شرکت کنندگان در بلاک چین بیش از ۶۰۰۰ نفر است.”

Xu اظهار داشت که تاکنون Huawei Cloud Blockchain بیش از ۷۰ پروژه را در هفت زمینه از جمله امور مالی، تدارکات، امور دولتی، ساخت، درمان پزشکی، انرژی و حق چاپ دیجیتال راه اندازی کرده است.

یک نمونه از پروژه های راه اندازی شده از طریق این پلتفرم “Beijing Directory Chain” است که به مدیران شهری در دفاتر مختلف دولت محلی با انجام کارهای اقتصادی و اجتماعی روزانه کمک می کند. Xu در این خصوص توضیح داد:

“از زمان اعمال آن در اکتبر ۲۰۱۹، زنجیره راهنمای پکن پیوند برقرار کردن بین ۵۳ کمیته، دفاتر و ۱۶ منطقه و شهرستان را به پایان رسانده است که نه تنها می تواند به مدیران شهری در بهینه سازی سطح مدیریت شهری کمک کند، بلکه از آنها به صورت آنلاین پشتیبانی می کند.”

هواوی می گوید که در آینده، این شرکت امیدوار است که همکاری نزدیک تری با منطقه پیشرفته چنگدو برای توسعه مشترک و توسعه تجاری استفاده از فناوری بلاک چین انجام دهد.

این شرکت می گوید که همچنین از شرکت های محلی بیشتر استقبال می کند تا به اکولوژی صنعت بلاک چین بپیوندند و تلاش های مشترکی را برای ساخت سریع صنعت بلاک چین چنگدو در یک مدل ملی برای کاربرد بلاک چین انجام دهند.

همانطور که کوین تلگراف قبلاً گزارش داده بود، محققان ادعا کرده اند که بازار بلاک چین سازمانی تا سال ۲۰۲۵ به ۲۱٫۰۷ میلیارد دلار افزایش خواهد یافت.