سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پکسفول اعلام کرد که دیگر در ونزوئلا خدمات ارائه نخواهند کرد

با توجه به مقررات و تحریم های مربوط به دفتر کنترل دارایی های خارجی ایالات متحده یا OFAC، پکسفول

ری همچنین به کوین تلگراف گفت:

“توقف قریب الوقوع فعالیت های ما در ونزوئلا با محدود کردن ایجاد حساب جدید در این کشور و بسته شدن هر حساب موجود آغاز خواهد شد. کاربران فعلی ۳۰ روز فرصت دارند وجوه خود را بدون پرداخت کارمزد برداشت کنند و نحوه انجام این کار مستقیماً از طریق ایمیل به آنها اطلاع داده می شود. “

داده های اخیر منتشر شده توسط Chainalysis نشان داد که اوکراین در شاخص جهانی پذیرش ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۰ در صدر قرار دارد و پس از آن روسیه و ونزوئلا قرار دارند.

Chainalysis ونزوئلا را در این گزارش به عنوان “یک نمونه عالی” از نیروهایی که باعث اتخاذ ارزهای دیجیتال در کشورهای در حال ظهور هستند توصیف کرد و استفاده از آن را در میان مردم عادی ونزوئلایی به عنوان ابزاری برای کاهش بی ثباتی اقتصادی برجسته کرد.

در حالی که چندین کاربر از خروج این شرکت از ونزوئلا ابراز ناراحتی کردند، دیگران همچنان خوش بین هستند و می گویند اعلامیه اخیر “اخبار غم انگیزی است، اما هیچ کس جلوی این انقلاب دیجیتالی را نخواهد گرفت.”

در حال حاضر لوکال بیت کوینز، بازار همتا به همتای دیگر محبوب در آمریکای لاتین، به طور معمول در داخل این کشور کار می کند. کوین تلگراف با نمایندگان بایننس در آمریکای لاتین تماس گرفت و آنها تأیید کردند که آنها به کار خود برای ساکنان ونزوئلا ادامه خواهند داد. این شرکت همچنین بر افزایش تعداد کاربران ونزوئلایی که به این بازار همتا به همتای می پیوندند، تأکید کرد و گفت:

“ونزوئلایی ها بالاترین میانگین تجارت را در این پلتفرم همتا به همتا دارند. این ممکن است مربوط به این واقعیت باشد که ارزهای دیجیتال به طور گسترده ای به عنوان ابزاری جایگزین برای پرداخت، انتقال و پوشش ریسک در برابر تورم در ونزوئلا استفاده می شود. “
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location