video thumb

Curve ، Aave ، Synthetix و ۷ پلتفرم دیگر به Global DeFi Alliance پیوستند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که کنسرسیوم امور مالی غیرمتمرکز هیوبی که Global DeFi Alliance نامیده می شود، از ۱۰ عضو جدید استقبال کرده است و این امر، تعداد کل اعضای آن را به ۱۵ عضو می رساند.

این اعضای جدید عبارتند از: heavyweights Curve Finance ، Aave ، Synthetix ، Balancer ، Loopring ، Zapper ، Zerion ، Bitpie ، Mykey و CoinGecko هستند.

آنها برای جستجوی “فرصت های همکاری برون مرزی” و ارتقا توسعه اکوسیستم دیفای به اعضای بنیان گذار Maker Foundation ، Comound NEST Community ، dYdX و Huobi DeFi Labs پیوستند.

Global DeFi Alliance یک ماه پیش راه اندازی شد و ماموریت خود را ایجاد همکاری بین پروژه های مالی غیرمتمرکز از دو نیمکره غربی و شرقی عنوان می کند.

استانی کولچوف (Stani Kulechov)، بنیان گذار و مدیرعامل شرکت Aave اظهار داشت: “همه اعضا به اکوسیستم دیفای بسایر کمک کرده اند و ما از عضویت در Global DeFi Alliance خوشحالیم.” شارلین وو (Sharlyn Wu)، مدیرعامل اجرایی هوبی در این بیانیه عنوان کرد:

“ما از همه اعضای جدید Global DeFi Alliance قدردانی می کنیم و مشتاقانه منتظر همکاری با آنها در زمینه های مختلف از آموزش کاربر، اشتراک تمرین، استاندارد سازی پروتکل، مدیریت ریسک گرفته تا حمایت از توسعه اکوسیستم امور مالی غیرمتمرکز جهانی هستیم.”

این اتحادیه میزبان وبینارها و رویدادهایی است که هدف آن تقویت آگاهی و آموزش هدفمندی دیفای برای شرکت ها و کاربران منطقه آسیاست. نمایندگان Synthetix و Aave قبل از پیوستن به اتحاد به اهداف خود برای گسترش حضور آسیایی اشاره کردند.

هیوبی خاطر نشان کرد که بازیکنان اضافی دیفای در ماه های آینده در کنار نمایندگان بخش امور مالی متمرکز در این اتحادیه پذیرفته خواهند شد.