سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

چرا جیم کرامر ۱ درصد از سرمایه خود را در بیت کوین سرمایه‌گذاری خواهد کرد

بر اساس گزارش های منتشر شده، جیم کرامر (Jim Cramer)، مجری برنامه Mad Money در CNBC اخیراً عنوان کرده است که ممکن است ۱ درصد از سرمایه خود را در بیت کوین (BTC) سرمایه گذاری کند. این سرمایه گذار مشهور مقایسه ای بین بیت کوین و طلا انجام داده و اهمیت پوشش ریسک در برابر تورم را ذکر کرد.

از زمان بازار گاوی اجرای بیت کوین در سال ۲۰۱۷ ، CNBC ، بلومبرگ و تحلیل گران نهادی به شدت نسبت به دارایی دیجیتال انتقاد کرده اند. اکثر آنها ادعا کردند که ارزهای دیجیتال طرح های پانزی، کلاهبرداری یا ناپایدار هستند، اما این روایت در آوریل ۲۰۱۹ زمانی که این دارایی دیجیتال از پایین ترین سطح خود در محدوده زیر ۴ دلار افزایش یافت، شروع به تغییر کرد.

اکثر سرمایه گذاران دارایی های امن مانند طلا را به عنوان یک پوشش ریسک در برابر تورم می دانند، اما آنها در این دارایی ها سرمایه گذاری نمی کنند و انتظار بازدهی عظیم دارند.

کرامر در صحبت با آنتونی پامپلیانو عنوان کرد که وی به دلیل توانایی اثبات شده در افزایش ارزش بیت کوین

فقط کرامر نیست که در نظر دارد تا بر روی بیت کوین سرمایه گذاری کند. سرمایه گذاران میلیاردر مانند پل تودور جونز و حتی شرکت های دولتی چند میلیارد دلاری نیز شروع به سرمایه گذاری در بیت کوین کرده اند.

مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیرعامل شرکت MicroStrategy نیز عنوان کرد که این شرکت اکنون ۳۸،۲۵۰ بیت کوین ا در اختیار دارد. بر اساس قیمت فعلی بیت کوین (۱۰۸۰۰ دلار) ارزش سهام این شرکت ۴۱۳٫۱ میلیون دلار است. سیلور در این خصوص اظهار داشت:

“در ۱۴ سپتامبر سال ۲۰۲۰، MicroStrategy خرید ۱۶،۷۹۶ بیت کوین اضافی با قیمت خرید ۱۷۵ میلیون دلار را به پایان رساند. تا به امروز، ما در مجموع ۳۸،۲۵۰ بیت کوین با قیمت خرید کل ۴۲۵ میلیون دلار، با احتساب هزینه ها و کارمزدها خریداری کرده ایم. “

شرکت های بزرگ و سرمایه گذاران برجسته به طور فزاینده ای در بیت کوین سرمایه گذاری می کنند زیرا این ارز دیجیتال به عنوان یک پوشش ریسک در برابر تورم عمل می کند و همچنین قابلیت انتقال دارد. این دارایی دیجیتال با گذشت زمان بازده زیادی داشته است و قیمت آن با پیشرفت گسترده در زیرساخت ها و اکوسیستم پیرامون بیت کوین افزایش یافته است.

نمودار ۱ ماهه بیت کوین / دلار آمریکا. منبع: TradingView.com

برخی از سرمایه گذاران استدلال می کنند که بیت کوین از تمام ویژگی های طلا برخوردار است زیرا قابل انتقال است و دارای یک منبع ثابت است. در واقع، تایلر وینکلووس (Tyler Winklevoss)، سرمایه گذار میلیاردر و بنیان گذار صرافی ارز دیجیتال جمینی معتقد است که بیت کوین کار طلا بودن را بهتر از خود این فلز گرانبها انجام می دهد. وینکلووس در این باره عنوان کرد:

“همانطور که مشخص شد، بیت کوین در طلا بودن بهتر از طلاست البته می توان گفت که۱۰ برابر بهتر از طلاست.”

کرامر می گوید از آنجایی که طلا خطرناک است، وی می خواهد بر روی ارز دیجیتال سرمایه گذاری کند

در طول این مصاحبه، کرامر نگرانی خود را در مورد ذخیره سازی طلا را بیان کرد. به گفته وی، نگه داشتن طلا برای بچه ها خطرناک است و همین امر باعث جذابیت بیشتر بیت کوین می شود. کرامر در این خصوص عنوان کرد:

“بچه های من هرگز طلا را درک نخواهند کرد. و دلیل اینکه آنها هرگز طلا را درک نخواهند کرد این است که فکر می کنند طلا خطرناک است. طلا خطرناک است زیرا قابل سرقت است، خطرناک است زیرا آنها نمی خواهند آن را از بانک بیرون بیاورند و خطرناک است زیرا ممکن است جای آن را فراموش کنند. “
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location