سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

Cypherium‌، شریک شبکه خدمات بلاک چین چین، ایموجی توییتر خود را دریافت می‌کند

بر اساس گزارش های منتشر شده، Cypherium، یک شرکت بلاک چین

این شرکت بلاک چین مستقر در نیویورک در این خبر افزود که این ایموجی جدید به منظور فروش توکن عمومی آینده Cypherium ارائه می شود. با این ویژگی جدید، تمام برچسب های Cypherium# و CPH# در پست های توییتر به طور خودکار یک لوگوی Cypherium دریافت می کنند، درست شبیه به لوگوهای بیت کوین در هنگام توییت کردن “Bitcoin#” یا “BTC#”.

ایموجی جدید توییتر Cypherium همراه با فروش توکن این شرکت ارائه می شود. همانطور که قبلاً اعلام شده بود، این شرکت قصد دارد در مجموع ۳۰۰ میلیون توکن CPH را در دو مرحله به فروش برساند. گفتنی است که در دور اول، Cypherium قصد دارد ۲۰۰ میلیون توکن با قیمت ۰٫۲۵ دلار در هر CPH به فروش برساندد. ۱۰۰ میلیون توکن باقیمانده نیز با قیمت ۰٫۲۸ دلار در هر CPH در دسترس خواهند بود.

اسکای گو (Sky Guo)، مدیرعامل Cypherium در این خصوص به کوین تلگراف گفت که این شرکت انتظار دارد فروش خود را در تاریخ ۲۳ سپتامبر به پایان برساند.

Cypherium چهارمین ارز دیجیتال است که پس از بیت کوین (BTC) ، Crypto.com (CRO) و Binance Coin (BNB) یک ایموجی در توییتر با نام تجاری خود دریافت می کند.

همانطور که گزارش شده، جک دورسی، مدیرعامل توییتر در فوریه سال ۲۰۲۰ برای اولین بار ایموجی بیت کوین را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی آغاز کرد. در ژوئن سال ۲۰۲۰، Crypto.com دومین ارز دیجیتالی شد که یک هشتگ ایموجی را در توییتر دریافت می کرد. بایننس، بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال در جهان نیز یک ایموجی مشابه را برای کوین بومی خود BNB در تاریخ ۱ ژوئیه اضافه کرد.

Cypherium شریک اصلی شبکه خدمات بلاک چین چین یا همان BSN است. در اواخر ماه آگوست، مدیرعامل Cypherium پیشنهاد داد که یوان دیجیتال چین می تواند در شبکه خدمات بلاک چین ادغام شود، اما هنوز در این خصوص تصمیم گیری نشده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location