سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ارائه حداقل کارمزد و انجام تراکنش‌های سریع برای برنامه‌های دیفای توسط یک بلاک چین جدید

همانطور که دیفای کارمزدهای اتریوم را به ۱۵ دلار می رساند، یک بلاک چین

همانطور که توسط کوین تلگراف گزارش شده است، اخیراً کارمزدهای تراکنشی که توسط کاربران اتریوم پرداخت می شود، به بالاترین حد ممکن رسیده است، در حالی که ازدحام در این شبکه، متوسط کارمزد اتریوم در ابتدای ماه سپتامبر را به ۱۵ دلار رسانده است.

اما Lightstreams عنوان می کند که همین برنامه در بلاک چین آن می تواند با تنها یک درصد از این میزان هزینه اجرا شود و حتی ۱۲ ماه تراکنش های بدون گس را به پروژه هایی ارائه می دهد که به سمت این برنامه بروند.

علیرغم این واقعیت که این شبکه با مشکلات مقیاس پذیری روبرو شده است، اما تعداد قابل توجهی از پروتکل های دیفای به بلاک چین اتریوم متکی هستند. نسخه جدیدی که باعث افزایش توان بلاک چین می شود، در دست اجرا است، اما بارها به تأخیر افتاده است. فاز ۰ اتریوم ۲٫۰ با وجود اینکه قرار بود در ژانویه سال ۲۰۲۰ عرضه شود، هنوز راه اندازی نشده است.

تیم پشتیبان Lightstreams می گوید که راه حل های فوری در این زمینه لازم است، زیرا ممکن است عرضه آن یک تا دو سال دیگر طول بکشد. چرا که این ترس وجود دارد که سطح فعلی ازدحام این شبکه، مانع رشد صنعت دیفای می شود.

بلاک چین Lightstreams اکنون به مدت یک سال است که در حال اجرا است و قابلیت ترکیب با ماشین مجازی اتریوم به این معنی است که هر برنامه اتریوم می تواند به صورت یکپارچه در شبکه Lightstreams اجرا شود. به گفته این تیم، برخی حسابرسی ها برای بررسی قدرت زیرساخت های آن انجام شده است.

این شرکت می گوید که بلاک چین آن ۲۵ برابر سریعتر است و در مقایسه با انجام تراکنش ها که در اتریوم دو دقیقه طول می کشد تراکنش ها بر روی این بلاک چین تقریباً بلافاصله انجام می شوند و در استفاده از آن نیز سهولت بیشتری وجود دارد. با سرویس رله گس Lightstreams، کاربران برای شروع استفاده از Lightstreams نیازی به شارژ حساب ندارند. در عوض، برنامه های غیرمتمرکز این امکان را دارند که تا زمانی مشتریانشان آماده پرداخت هزینه های خود شوند، کارمزدهای تراکنش را از طرف مشتریان خود بپردازند.

سرانجام، بلاک چین یک “لایه حریم خصوصی منحصر به فرد” را برای برنامه های دیفای فراهم می کند تا داده ها بتوانند به صورت ایمن مبادله شده و به صورت بالقوه پول ساز شوند.

Lightstreams که در استونی به ثبت رسیده است، در سال ۲۰۱۸ ثبت شد. می توان ادعا کرد که زمان بندی این شرکت نمی تواند بهتر باشد، زیرا هیچ کس نه نمی تواند رشد فوق العاده ای را که بخش دیفای از آن برخوردار است، پیش بینی کند و نه می تواند تاثیری که این امر در شبکه اتریوم دارد را پیش بینی کند.

چشم انداز این شرکت این است که زمینه رقابت در بازارهای مالی را با فناوری همتا به همتا فراهم کند که محصولات و خدمات را دموکراتیک تر، عادلانه تر و مقرون به صرفه می سازد.

مایکل اسمولنسکی (Michael Smolenski)، بنیان گذار Lightstreams یک متخصص بلاک چین است که در مسابقات برگزار شده توسط ConsenSys ،Santander و Citibank رتبه بالایی را کسب کرده است. گفتنی است که وی قبل از درگیری در فناوری بلاک در گلدمن ساکس به عنوان مهندس نرم افزار و معمار راه حل کار می کرده، به این معنی که بخش خدمات مالی را به خوبی می شناسد.

تفاوت بین عملکرد در بلاک چین های Lightstreams و اتریوم می تواند بسیار کم باشد. در حالی که اتریوم قادر به انجام ۲۴ تراکنش در ثانیه است، Lightstreams می تواند ۶۰۰ تراکنش را در هر ثانیه انجام دهد. زمان حل و فصل در دومین بلاک چین بزرگ جهان تقریباً یک دقیقه و نیم طول می کشد، اما در کمتر از سه ثانیه می توان آنها را در این شبکه جدید پاک کرد. و از جمله موارد دیگری که می توان به اشاره کرد این است که: اتریوم هزینه های متغیری دارد اما یک محاسبه اخیر نشان داده است که اگرچه یک تراکنش پیچیده در اتریوم ممکن است ۱۰٫۰۷ دلار هزینه داشته باشد، یک تراکنش مشابه در Lightstreams فقط ۰٫۰۰۰۸ دلار هزینه دارد.

Lightstreams می گوید فناوری که این پلتفرم بر روی آن کار می کند به این معنی است که تمام توکن های قابل تعویض قادر به انتقال بین بلاک چین و اتریوم آن هستند. همه اینها متناسب با انتظارات مشتریان در قرن بیست و یکم، پتانسیل ایجاد یک تجربه سریعتر را برای کاربران به ارمغان می آورند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location