video thumb

یک مقام دولتی در کره جنوبی، اولین پلتفرم رای‌گیری در بلاک چین را پیشنهاد داد

بر اساس گزارش های منتشر شده، رئیس دولت منطقه ای سئوچو یک پلتفرم رأی گیری با استفاده از بلاک چین

به گفته UpDown Korea ، چو اون هی (Cho Eun-hee) که رهبر دولت محلی یکی از مرفه ترین مناطق سئول است، معتقد است که اکنون “زمان مناسب” شروع استفاده از فناوری بلاک چین است، “بنابراین هر شهروند می تواند به راحتی نظرات خود را ارائه دهد.”

این مقام از سئوچو با اشاره به نوآوری های غیرمتمرکز اخیر به عنوان “چهارمین انقلاب صنعتی” از کشور خواست که در پی “شیوع ویروس کرونا” نقش بیشتری در “جامعه مدرن در حال تغییر سریع” ایفا کند.

اگر پیشنهاد وی به واقعیت تبدیل شود، این اولین پلتفرم بلاک چین در کشور است که به شهروندان امکان تصمیم گیری در مورد امور سیاسی محلی را می دهد.

چو همچنین اظهار داشت که فناوری بلاک چین برای ارتقا دموکراسی مناسب است. وی در دادامه افزود:

“در آینده، ما قصد داریم یک دموکراسی مستقیم را تحقق بخشیم که همه بتوانند با معرفی فعال بلاک چین برای جلوگیری از امنیت و جعل، به آن اعتماد کنند و برای این منظور، مشاغل مختلفی مانند آکادمی بلاک چین که ترکیبی از بلاک چین و مدیریت است و مشاغل ارشد هوشمند اجرا خواهد شد. “

این مقام دولتی معتقد است که تلاش های منطقه می تواند “پایه و اساس پذیرش بلاک چین در سراسر کشور” باشد و چنین پلتفرمی می تواند به شهروندان اجازه دهد تا در یک گفتمان سیاسی امن شرکت کنند.

گفتنی است که در ماه آوریل، کو جون چول (Koo Jun-cheol)، معاون وزیر استراتژی و دارایی عنوان کرد که بازار بلاک چین “یک فرصت طلایی” برای کشور است. وی همچنین از شرکت های بخش خصوصی در سراسر کره جنوبی خواست تا از این پتانسیل بهره ببرند.