سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

صرافی Changelly قصد دارد برنامه iOS را برای خدمات PRO راه‌اندازی کند

لیست عناوین این مطلب

بر اساس گزارش های منتشر شده، یک برنامه جدید iOS در حال ساخت است که به مصرف کنندگان روزمره امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال

پلتفرمی که هدف آن کمک به مصرف کنندگان روزمره در خرید و فروش ارزهای دیجیتال است ، برنامه iOS خود را برای معامله گران حرفه ای در هفته آینده راه اندازی می کند.

نرم افزار Changelly PRO برای آیفون شامل تمام ویژگی های نسخه دسک تاپ می شود و به عنوان یک پلتفرم کاملاً مجهز در تجارت است که به هر کسی امکان انجام معاملات را در حین حرکت می دهد.

علاوه بر بهره مندی از کیف پول چند ارزی که در آن می توان انبوهی از دارایی ها را ذخیره کرد، یک ترمینال تعاملی و قابل تنظیم به طور مستقیم در هر تلفن هوشمند اپل قابل دسترسی خواهد بود و امکان دسترسی به بیش از ۵۰ جفت ارز معاملاتی را فراهم می کند.

این سرویس قول می دهد کمترین کارمزد برداشت را از محبوب ترین سکه ها و توکن ها ارائه دهد و دقیقاً مانند دسک تاپ، معاملات مارجین با حداکثر ۱۰ برابر اهرم مالی در بیش از ۲۰ جفت ارز دیجیتال نقد در دسترس خواهد بود.

Changelly، صرافی ارز دیجیتال پشتیبان این برنامه می گوید یکی از اولویت های اصلی آن اطمینان از بی وقفه ترین روند ثبت نام است. به همین منظور، کاربران PRO می توانند رویه شناسایی هویت مشتری خود را مستقیماً از طریق این برنامه تکمیل کنند. هدف کلی ان، ارائه سادگی و تأمین نیازهای معامله گران در هر شرایطی است.

به گفته Changelly، برنامه های زیادی برای توسعه آینده نیز وجود دارد. یکی از آنها شامل در دسترس قرار دادن برنامه ارجاع آن از طریق برنامه iOS است.

این برنامه های جاه طلبانه چند روز پس از اعلام Changeely PRO در فهرست فهرست Velas صورت گرفت، به این معنی که جفت ارزهای معاملاتی VLX / BTC و VLX / USDT اکنون در دسترس همه کاربران قرار دارد.

مطالبات جامعه

توسعه Changelly به طور مداوم با تحقیقات مشتری هدایت می شود. ماه گذشته، این شرکت نشان داد که ۵۰ درصد از کاربران ارز دیجیتال برای تجارت کوتاه مدت به صرافی کاستدی متکی هستند. این امر، به طور قابل توجهی بیش از ۱۰ درصدی است که هنگام راه اندازی شرکت در سال ۲۰۱۵ مورد هدف واقع شده بود.

در آن زمان، اریک بنز (Eric Benz)، مدیرعامل این صرافی اظهار داشت: “ما نه تنها بلوغ بازار بلکه بلوغ مخاطبان را نیز شاهد بوده ایم. یکی از این دو بدون دیگری امکان پذیر نیست. راه اندازی صرافی ما ما پاسخگوی خواسته های جامعه ماست که به وضوح درخواست خدمات پیشرفته تر معاملاتی را داشته اند. “

بهبود فضا

Changelly عنوان می کند که منطق آن از مدت ها قبل ایجاد تجربه ای بوده است که در آن مصرف کنندگان، صرف نظر از سطح تجربه خود، با استفاده از خدمات ارز دیجیتال احساس راحتی کنند و از آنچه پلتفرم های معاملاتی ارائه می دهند نهایت استفاده را کنند. به گفته این شرکت، بسیاری از پلتفرم ها در این صنعت تجربه ای متفاوت را ارائه داده اند، به این معنی که معامله گران و سرمایه گذاران برای تأمین نیازهای خود معمولاً باید چندین حساب مختلف داشته باشند.

طراحی تمیز Changelly PRO نحوه تلاش این شرکت برای تغییر وضعیت موجود را نشان می دهد. از همه مهمتر، دستیابی به سادگی به ازای ایمن نگه داشتن حساب ها نیست. کلیه دارایی های نگهداری شده در یک حساب با احراز هویت دو عاملی، تأیید نامه های ایمیل و لیست های سفید برای برداشت محافظت می شوند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location