سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی ” Bitcoin Tram ” در هنگ کنگ !

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که تبلیغ بزرگ دیگری از بیت کوین

این کمپین تبلیغاتی جدید سه تراموای دو طبقه را تشکیل می دهد که به طور کامل با آرم و آگهی های بیت کوین پوشیده شده است و در کنار ۲۰ بیلبورد طراحی شده مشابه در سراسر شهر به تبلیغات می پردازد.

انجمن بیت کوین هنگ کنگ در اطلاعیه ای اعلام کرد که “کارزار آموزشی” توسط جامعه بیت کوین هنگ کنگ آغاز شده و توسط این انجمن هماهنگ می شود. بودجه این کمپین با کمک های مالی جامعه تأمین می شود.

طبق این بیانیه عمومی، برنامه “Bitcoin Tram” قرار است از ۱۱ سپتامبر تا ۸ اکتبر اجرا شود، در حالی که بیلبوردهای تبلیغاتی در این شهر از ۱ اکتبر برگزار می شوند. طبق این اعلامیه، انتظار می رود این کمپین تبلیغاتی به پذیرش جهانی اقتصاد دیجیتالی کمک کند.

“ما امیدواریم که این کمپین به ما این فرصت را بدهد تا در مورد اینکه چگونه بیت کوین در یک اقتصاد جهانی به سرعت دیجیتالی می شود، فرصت ها و خطرات پیشرفت های شدید تکنولوژیکی و پیامدهای کمبود دیجیتالی قابل تأیید بحث کنیم.”

در کنار آرم های بیت کوین، کمپین تبلیغاتی “Bitcoin Tram” شامل برخی جملات و نقل قول های استفاده از بیت کوین است. برخی از نقل قول ها متعلق به نویسنده آمریکایی استوارت برند و افسر معروف نیروی دریایی ایالات متحده T.A.M. Craven می باشد. در یکی از بیانیه ها آمده است: “دلار آمریکا در سال ۲۰۲۰ بیش از آنچه در سال ۲۰۰۹ چاپ شده بود، چاپ شده است. اما فقط ۲۱ میلیون بیت کوین وجود دارد.”

طبق توئیت منتشر شده توسط جی هائو (Jay Hao)، مدیرعامل اوکی اکس (OKEx)، تبلیغات بیت کوین درست در مقابل مقر HSBC وجود دارد. عکس پیوست نشان می دهد که این تبلیغات از شهروندان هنگ کنگی می خواهد “بانک خود باشند”.

همانطور که توسط کوین تلگراف گزارش شده است، گفته می شود HSBC در میان اعتراضات به دلیل قانون امنیت ملی مورد حمایت چین، در میان تعدادی از بانک های جهانی است که مشتریان هنگ کنگی خود را دقیقانه مورد بررسی قرار می دهد.

تبلیغات گسترده بیت کوین در هنگ کنگ اندکی پس از تبلیغات بزرگ بیت کوین در اواخر آگوست سال ۲۰۲۰ در روزنامه اپل دیلی، منتشر می شود. ” آگهی تمام صفحه بیت کوین وعده داده بود که “بیت کوین هرگز شما را خسته نمی کند.”

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location