سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

راه اندازی اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال در سیستم عامل آیفون

یک برنامه جدیدی در اختیار کاربران آیفون قرار گرفته است که به آنها اجازه می‌دهد بدون اینکه نیاز به دسکتاپ داشته باشند عملیات خرید و فروش ارزهای دیجیتالی

این پلتفرم از این جهت طراحی شده است که به مشتریان کمک کند هر روز به راحتی به خرید و فروش ارزهای دیجیتالی بپردازند. گفتنی است این برنامه هفته آینده برای معامله گران حرفه‌ای در دسترس خواهد بود.

نرم افزار Changelly PRO برای کاربران آیفون  تمام ویژگی‌های نسخه دسکتاپ را شامل می‌شود و کاملا یک پلتفرم مجهز برای معامله است که به هرکسی این امکان را می‌دهد تا تراکنش‌ها را در حین حرکت هم انجام دهد.

از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار بهرمندی از کیف پول چند ارزه است که در آن می‌توان انبوهی از دارایی‌های را ذخیره کرد. در واقع این نرم افزار یک ترمینال قابل تنظیم و تعاملی است که به طور مستقیم روی هر گوشی اپل دسترسی خواهد داشت.

این سرویس اعلام کرده است یکی از اولویت‌هایش بی وقفه شدن فرآیند ثبت نام است. به همین منظور، کاربران PRO قادر خواهند بود روند  Know Your Customer به طور مستقیم از اپلیکیشن کامل کنند. هدف کلی این برنامه ارائه سادگی و تامین نیازهای معامله‌گران در هر شرایط و موقعیتی است.

به گفته Changelly، برنامه‌های زیادی برای توسعه آینده وجود دارد و قصد دارد محیطی برای کاربران ایجاد کند صرف نظر از سطح تجربه‌ای که دارند با استفاده از خدمات رمزنگاری احساس راحتی کنند. به گفته این شرکت، بسیاری از پلتفرم‌ها در این صنعت خدمات گسیخته‌ای را ارائه می‌دهند بدین معنی که معامله گران و سرمایه گذاران اغلب باید چندین حساب متفاوت برای نیازهای خود داشته باشند.

طراحی منحصر به فرد این نرم افزار نشان می‌دهد که این شرکت تلاش کرده است این حالت را تغییر دهد. تمامی دارایی‌های نگهداری شده در یک حساب با احراز هویت دو عاملی ، تایید ایمیل و لیست سفید برداشت محافظت می‌شوند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location