video thumb

قانون‌گذاران ایالات‌متحده، لایحه‌هایی را برای مطالعه بلاک چین در امور تجاری تصویب می‌کنند

بر اساس گزارش های منتشر شده،کمیته انرژی و تجارت ایالات متحده به تازگی دو قانون را تصویب کرده است تا تحلیل عمیق تری از فناوری بلاک چین

در یک مناظره آنلاین که توسط پریان بورینگ (Perianne Boring)، بنیان گذار اتاق تجارت دیجیتال در ۹ سپتامبر برگزار شد، دارن سوتو (Darren Soto)، نماینده دموکرات نهمین منطقه  فلوریدا اعلام کرد که پس از “نزدیک به دو سال فشار”، کمیته انرژی و تجارت قانون طبقه بندی دیجیتال را تصویب کرده است. علاوه بر این، این کمیته قانون American COMPETE Act را تصویب کرد. اکنون هر دو قانون برای رای گیری به طبقه اصلی مجلس نمایندگان ایالات متحده می روند.

اگر قانون igital Taxonomy Act در کنگره تصویب شود، به وزارت بازرگانی دستور می دهد که با مشورت کمیسیون تجارت فدرال (FTC) مطالعه ای درباره وضعیت فناوری بلاک چین را به کمیته های مختلف مجلس نمایندگان و سنا ارائه دهد. همچنین لازم است FTC در مورد توصیه های مربوط به اقدامات ناعادلانه و فریبنده مربوط به توکن های دیجیتال گزارش دهد.

قانون American COMPETE Act وزارت بازرگانی را ملزم می کند که این مطالعه را بررسی کند و گزارش مربوط به وضعیت هوش مصنوعی، محاسبات کوانتوم، بلاک چین و صنایع جدید مرتبط را به کنگره ارائه دهد.

سوتو که اولین لایحه را با نماینده برت گاتری (R-KY) و نماینده دوریس ماتسویی (D-CA) مورد حمایت مالی قرار داد، عنوان کرد: “این اولین قدم است.” “ما قطعاً می خواهیم به قوانین اساسی تری وارد شویم. اما در حال حاضر اعتبارات و انجام اولین گزارش های انجام شده توسط وزارت بازرگانی، FTC، وزارت دفاع و سایر کشورها قصد دارند کنگره را با این امور وفق دهند زیرا بسیاری از افراد این فن آوری را درک نمی کنند.

سوتو یکی از شخصیت های اصلی است که سیاست ارز دیجیتال را در داخل کنگره شکل می دهد. وی اغلب ابراز نگرانی کرده است که عدم درک دولت ایالات متحده از این فناوری در حال ظهور، کشور را از ساخت یک بخش رقابتی ارز دیجیتال عقب نگه می دارد. وی اظهار داشت:

“این بزرگ ترین مانع ماست. این حزب گرایی نیست – این جهل است که ما در برابر آن می جنگیم. این گزارش ها همه را با این فناوری آشنا می کند. “

با این حال، این نماینده مجلس چند پیروزی قانون گذاری را نیز ذکر کرد. در ماه آگوست، وزارت کشاورزی ایالات متحده پیشنهاد اصلاح قوانین خود در مورد محصولات ارگانیک را جهت استفاده از فناوری بلاک چین برای ردیابی زنجیره تأمین خود را ارائه داد. سوتو همچنین به چندین عضو دیگر کنگره پیوست تا از IRS پاداش های اضافه مالیات از بلاک چین های اثبات سهام را دریافت نکند.

سوتو در ادامه اظهار داشت: “ما اهداف طولانی مدت داریم که با اتاق دیجیتال کار می کنیم تا یک مرکز ارز دیجیتال در وزارت بازرگانی را تشکیلدهیم تا واقعاً به کار در مورد روش های مختلف استفاده از بلاک چین کمک کند.” “خواه در تراکنش های مالی باشد، امنیت ارتباطات را حفظ کند، یا اینکه امنیت داده ها را حفظ کند.”

سوتو آنچه را که موعظه می کند، تمرین می کند. این نماینده مجلس همچنین اعلام کرد که مشارکت در تبلیغات در زمینه ارز دیجیتال را می پذیرد. وب سایت وی در حال حاضر گزینه پرداخت حداکثر ۲۸۰۰ دلار با استفاده از بیت پی را نشان می دهد.