سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مقامات چینی، شش نفر را که در طرح PlusToken ponzi دست داشتند، دستگیر کردند !

بر اساس گزارش های منتشر شده، شش فرد مرتبط با طرح PlusToken Ponzi چند میلیارد دلاری توسط پلیس چین تحت پیگرد قانونی قرار گرفته اند. شش نفر از ۱۰۹ فردی که اخیراً توسط مقامات چینی در ارتباط با طرح Ponzi PlusToken متهم شده بودند، دستگیر شده اند.

این متهمان به نام های چن شاوفنگ (Chen Shaofeng)، لو جیانگوا (Luu Jianghua)، لو جیانگوا (Lu Jianghua)، لو چینگهای (Lu Qinghai)، جین زینگهای (Jin Xinghai)، وانگ یین (Wang Yin) و ژانگ چین (Zhang Qin) در ۷ سپتامبر توسط دادستان های استان شیانگشوی و شهر یانچنگ متهم شده اند. مقامات عنوان کردند که آنها “مظنون به سازماندهی و هدایت طرح های هرمی جنایی هستند.”

۱۰۹ فرد مشکوک به درگیری با طرح PlusToken در اواخر ماه ژوئیه دستگیر شدند، از جمله ۲۷ نفر که گمان می رود از مجریان این طرح کلاهبرداری به همراه ۸۲ مروج “اصلی” هستند.

سرکرده این طرح نیز در ماه مه دستگیر شد، در حالی که شش مظنون دیگر در ژوئیه ۲۰۱۹ از وانواتو به چین تحویل داده شدند. گفتنی است که PlusToken وایت پیپر خود را در فوریه ۲۰۱۸ منتشر کرد و ادعا کرد که یک صرافی ارز دیجیتال در کره جنوبی است که حساب های بهره دار با بازدهی بین ۱۰ درصد تا ۳۰ درصد در هر ماه در قالب توکن بومی خود “PLUS” ارائه می دهد.

این کلاهبرداری بیش از ۲۰۰۰۰۰ بیت کوین (BTC)، ۷۸۹۰۰۰ اتر (ETH) و ۲۶ میلیون ای او اس (EOS) از حدود ۳ میلیون دلار سرمایه گذار بی خبر تا ۳۰ مه ۲۰۱۹ دریافت کرد.

پس از اینکه کاربران PlusToken دریافتند که دیگر در ماه ژوئن نمی توانند به سرمایه  خود دسترسی پیدا کنند، پلیس چین درگیر این ماجرا شد. به نظر نمی رسد که از زمان آخرین دستگیری های صورت گرفته از مجرمین این طرح، انتقال وجوه PlusToken صورت گرفته باشد، در حالی که آخرین انتقال از کیف پول های PlusToken در اواخر ماه ژوئن صورت گرفته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location