video thumb

بازگشت ۱۹ درصدی توکن های دیفای در طول ۲۴ ساعت !

بر اساس گزارش های منتشر شده، توکن های دیفای در حال بازگشت هستند، به طوری که این بخش در طول روز جاری با یک افزایش ۱۹ درصدی مواجه شدند. پس از یک هفته نزولی برای پروژه های امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) که تا ۵۰ درصد افت را بسیاری از توکن ها شاهد بودیم، بخش دیفای طی یک روز ۱۹ درصد برگشت کرد. همچنین اتر طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.

طبق گزارش Messari، حدود ۳۲ توکن از ۳۷ توکن دیفای امروز با افزایش مواجه بوده اند و سودهایی بین ۳ تا ۳۹٫۶ درصدی را به خود اختصاص داده اند.

عملکرد ۲۴ ساعته ۱۰ توکن برتر دیفای. منبع: Messari

Swerve (SWRV) در صدر نمودارهای روزانه قرار دارد و پس از آن Yearn Finance (YFI) با ۳۷٫۶ درصد سود ، Loopring (LRC) با ۲۹٫۹ درصد سود، Aave (LEND) با ۲۹٫۴ درصد ، و SushiSwap (SUSHI) با ۲۷٫۸ درصد سود قرار دارند.

رالی YFI علی رغم اینکه پرش مورد انتظار اتر (ETH) تقریباً یک هفته پیش تاکنون تولید بازده درصد سالانه (APY) را تولید کرده است، برگزار می شود. با این حال، بازده روزانه تولید شده توسط استیبل کوین های Yearn Finance به بالای ۰٫۱ درصد رسیده است و احتمالاً این روند صعودی است.

توکن های دیفای از اکوسیستم گسترده تر اتریوم بهتر عمل کرده اند، تا جایی که ۱۳۶ توکن از ۱۷۸ توکن مبتنی بر اتریوم متوسط سود ۸٫۳ درصدی را کسب کرده اند.

عملکرد ۲۴ ساعته ۱۰ توکن برتر اتریوم. منبع: Messari

لازم به ذکر است که Ampleforth (AMPL) با ۸۴٫۵ درصد افزایش در صدر این رده بندی قرار دارد و پس از آن YFI و LRC قرار دارند. نیمی از ده توکن برتر در بازار امروز دارای استاندارد DeFi ERC-20 هستند. استثنای قابل توجه Solana (SOL) است که با ۴۷ درصد سود دومین توکن قوی در میان ۱۰۰ دارایی دیجیتال برتر روز می باشد.