سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

رشد سه رقمی استیبل کوین ها در سال ۲۰۲۰ !

بر اساس گزارش های منتشر شده، علی رغم اینکه استیبل کوین

عرضه استیبل کوین با پشتوانه کوین بیس یو اس دی کوین (USDC) از ابتدای سال ۲۰۲۰ تاکنون ۲۵۰ درصد رشد کرده است، به طوری که ۸۰ درصد از رشد خود را فقط در دو ماه گذشته به دست آورده است.

USDC پس از شروع سال با یک ارزش بازار حدود ۵۲۰ میلیون دلاری، اکنون با ۱٫۸۶ میلیارد دلار سرمایه در رده شانزدهم بزرگ ترین دارایی های دیجیتال قرار دارد – حداقل چهار برابر سایر استیبل کوین های مهم دیگر به جز تتر (USDT) که ارزش سرمایه اش ۱۴٫۵ میلیارد دلار است.

در عین حال، سایر استیبل کوین ها (که بیشتر آنها به ارزش ۱ دلار آمریکا وابسته هستند) نیز در سال جاری رشد چشمگیری داشته اند، در حالی که تاکنون در سال ۲۰۲۰ DAI و Binance USD به ترتیب ۹۷۰ و ۸۰۰ درصد رشد داشته اند.

با این وجود، از پیش از ورود موسسات مالی و شرکت های بزرگ با پول های توکنیزه شده خود، رقابت برای دستیابی به توکن های ثابت برای تثبیت سهم بازار در جریان بوده است.

چندی پیش، Fnality یک پروژه استیبل کوین را که شامل ۱۳ بانک جهانی است و گروه UBS آن را هدایت می کند – پیش بینی کرد که تا سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ تائید قانونی را برای طرح ” UtilitySettlement Coin” خود دریافت کند.

پروژه Fnality بیش از پنج سال است که در دست اجراست و به دنبال ایجاد شبکه ای با دلارهای توکنیزه شده آمریکایی، ین ژاپن، یورو، دلار کانادا و پوند استرلینگ انگلیس است.

استیبل کوین های موجود ممکن است با رقابت شدید لیبرا در فیس بوک نیز روبرو شوند که علیرغم اینکه با فشار قانونی روبرو شده است، اما به نظر می رسد که به تدریج در حال جلب نظر قانون گذاران است.

در ماه جولای، دفتر نظارت بر ارز ایالات متحده (OCC) به بانک های رسمی فدرال اجازه داد که دارایی های دیجیتال را حظانت کنند و این امر دروازه پذیرش گسترده استیبل کوین ها را باز می کند.

ارزهای دیجیتال بانک مرکزی نیز در چین، ایالات متحده و اروپا در نیز در معرضه عرضه قرار دارند و این امکان را دارند که روزی تقاضا برای استیبل کوین ها را از بین ببرند. در تاریخ ۱۰ سپتامبر، کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB) اعلام کرد که بانک مرکزی اروپا به زودی در مورد اینکه آیا این منطقه به یورو دیجیتال نیاز دارد یا نه حکمی را صادر خواهد کرد:

“یوروسیستم تاکنون تصمیمی در مورد معرفی یوروی دیجیتال اتخاذ نکرده است. اما، مانند بسیاری دیگر از بانک های مرکزی در سراسر جهان، ما در حال بررسی مزایا، خطرات و چالش های عملیاتی این کار هستیم.”

در ماه مه، بانک Frick مستقر در لیختن اشتاین شروع به پذیرش سپرده های USDC کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location