سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مدیر سابق مورگان استنلی به صرافی ارز دیجیتال جمینی پیوست

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که صرافی جمینی همچنان به تقویت استراتژی گسترش جهانی خود ادامه می دهد. صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال آمریکایی جمینی در حال گسترش کسب و کار این شرکت در منطقه آسیا- اقیانوسیه است.

اندی میهان (Andy Meehan)، مدیر سابق بانک سرمایه گذاری بزرگ آمریکایی مورگان استنلی، به عنوان مدیر ارشد انطباق از منطقه آسیا- اقیانوسیه به جمینی پیوسته است.

مدیران جمینی با اعلام این خبر خاطرنشان کردند که میهان با نهادهای نظارتی همکاری خواهد کرد تا مقررات هوشمندی را که منجر به پذیرش می شود، ارتقا دهد.

میهان که پیش از این رئیس حقوقی بخش جرایم مالی جهانی مورگان استنلی در منطقه آسیا -اقیانوسیه بود، اکنون استراتژی، محصول و عملیات جمینی را در این منطقه شکل خواهد داد. مدیرعامل اجرایی جدید جیمنی در سنگاپور مستقر خواهد شد و مستقیماً به جرمی ان جی (Jeremy Ng)، مدیرعامل جدید جمینی در منطقه آسیا -اقیانوسیه گزارش می دهد.

نمایندگان جمینی به کوین تلگراف گفتند که منطقه آسیا -اقیانوسیه همچنان یک اولویت اصلی برای این شرکت است، چرا که این شرکت در اوایل سال جاری تحت قانون خدمات پرداخت ۲۰۱۹ درخواست مجوز را به مقام پولی سنگاپور ارائه داد.

تمرکز جمینی بر جنوب شرقی آسیا به دنبال تحولات نظارتی قابل توجهی در سنگاپور صورت می گیرد. کامرون وینکلووس (Cameron Winklevoss)، رئیس و یکیاز بنیانگذاران جمینی پیش از این، از پیشرفت در مقررات ارز دیجیتال محلی استقبال کرده و ادعا کرده بود که MAS “مقررات متفکرانه ای را ایجاد کرده است که زمینه را برای پذیرش و نوآوری بیشتر فراهم می کند.

همچنین لازم به ذکر است که جمینی در حال گسترش به حوزه های قضایی جدید در سطح جهان است و از اواخر سپتامبر سال ۲۰۲۰ خدمات خود را در انگلستان راه اندازی کرده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location