سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

هکرهای بیتفینکس ۳۰ میلیون دلار دیگر از بیت کوین‌های سرقت شده از سال ۲۰۱۶ را جابجا کردند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که هکرهای بیتفینکس هزاران بیت کوین را در سال ۲۰۲۰ منتقل کرده اند. بیت کوین (BTC) به سرقت رفته از صرافی ارز دیجیتال بیتفینکس در سال ۲۰۱۶ دوباره در حرکت است، زیرا هکرها یک مجموعه عظیم دیگر را به کیف پول های ناشناخته منتقل می کنند.

براساس داده های سرویس ردیابی تراکنش های ارز دیجیتال Whale Alert ، هکرهای بیتفینکس در تاریخ ۸ اکتبر بیش از ۴٫۶ میلیون دلار بیت کوین به سرقت رفته را منتقل کردند. هکرها این وجوه را در دو تراکنش جداگانه به ترتیب ۴۳۵ بیت کوین و ۸ بیت کوین به کیف پول های ناشناخته ارسال کردند.

اما هکرها در اوایل این هفته بسیار بیشتر از این مقدار جابجا کرده اند. طبق گزارش Whale Alert، هکرهای بیتفینکس هفت تراکنش مشابه دیگر را در تاریخ ۷ اکتبر انجام دادند که مجموعاً ۲۹۰۰ بیت کوین یا ۲۶٫۴ میلیون دلار می باشند. به همین ترتیب، در طی این هفته هکرها حدود ۲٫۴ درصد از کل ۱۲۰،۰۰۰ بیت کوین سرقت شده توسط هکرها در سال ۲۰۱۶ را منتقل کرده اند.

هکرهای بیتفینکس در طی سال ۲۰۲۰ هزاران بیت کوین سرقت شده را جابجا کرده اند. همانطور که قبلاً توسط کوین تلگراف گزارش داده بود، هکرها در زمان این تراکنش در ژوئیه سال ۲۰۲۰، حدود ۳،۵۰۳ بیت کوین به ارزش حدود ۳۹ میلیون دلار را منتقل کردند.

طبق محاسبات کوین تلگراف، بر اساس داده های Whale Alert ، هکرهای بیتفینکس در سال ۲۰۲۰ حدود ۸،۶۰۰ بیت کوین را به کیف پول های ناشناخته منتقل کرده اند. ارزش این مبلغ در زمان انجام تراکنش حدود ۸۸٫۶ میلیون دلار است. همانطور که قبلاً گزارش شده بود، مقدار بیت کوین به سرقت رفته از بیتفینکس در آگوست ۲۰۱۶ و در زمان انجام این هک معادل ۷۲ میلیون دلار بود.

بر اساس گزارش Coin360، بیتفینکس که در سال ۲۰۱۲ تاسیس شد، یکی از بزرگ ترین شرکت های ارز دیجیتال در جهان است و با توجه به حجم معاملات روزانه، یکی از ۱۰ بزرگترین صرافیهای ارز دیجیتال است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location