video thumb

تعداد کاربران ماهانه MetaMask به‌لطف رونق دیفای ۱ میلیون نفر می‌رسد

همراه با رونق بخش دیفای، پایگاه کاربران متامسک (MetaMask) نیز افزایش یافته است، در حال حاضر این کیف پول محبوب اتریوم دارای بیش از یک میلیون کاربر فعال ماهانه است.

متامسک یکی از بهترین کیف پول های اتریوم و توکن‌ های مبتنی بر اتریوم (ETH) که توسط ConsenSys ساخته شده است و برای اولین بار از یک میلیون کاربر فعال ماهانه پیشی گرفته است.

این نقطه عطف تقریباً هفت ماه پس از آن صورت می گیرد که تعداد کاربران این کیف پول برای اولین بار از یک میلیون کاربر فراتر رفته است، که حاکی از افزایش پارابولیک امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) در سال ۲۰۲۰ است که باعث افزایش تعداد کاربران MetaMask شده است.

در اطلاعیه ای، متامسک از پروتکل های برتر DeFi Uniswap ، Yearn Finance ، Curve ، MakerDAO و Aave که مورد علاقه کاربران خود می باشد، یاد کرده و بر تعهد خود در حمایت از رشد رو به افزایش دیفای تأکید می کند. در این اطلاعیه آمده است:

“طی دوازده ماه گذشته، رشد قابل توجهی در پذیرش DAO، بازی های Web3 و جذب سریع مصرف کننده محصولات و خدمات دیفای منحنی رشد ما را تسریع کرده است.”

تعداد کاربران ماهانه متامسک از ماه فوریه سه برابر شده اند، در حالی که بر اساس گزارشDeFi pulse ، مقدار کل قفل شده در پروتکل های دیفای نسبت به مدت مشابه حدود ده برابر افزایش یافته است.

همچنین لازم به ذکر است که متامسک نسخه موبایل کیف پول خود را نیز در تاریخ ۴ سپتامبر منتشر کرد که احتمالاً به رشد ماهانه هفت رقمی آن کمک می کند.