سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

کمک صرافی Coincheck برای پذیرش انبوه CryptoKitties در ژاپن

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که CryptoKitties، بخشی از بازار NFT در یکی از صرافی های بزرگ ارز دیجیتال ژاپن خواهد بود. Coincheck، یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال در ژاپن در همکاری جدیدی با توسعه دهنده CryptoKitties، در حال گسترش فشار به سمت توکن های غیرقابل تعویض یا NFT هاست.

طبق اعلامیه منتشر شده، Coincheck با Dapper Labs ، که یکی از محبوب ترین برنامه های غیرمتمرکز جهان را بر روی بلاک چین اتریوم راه اندازی کرده است، همکاری می کند.

Coincheck عنوان کرد که این مشارکت جدید، با مخاطب قرار دادن میلیون ها کاربر این صرافی، NFT ها را با پذیرش گسترده ای روبرو می سازد. Coincheck قصد دارد برنامه CryptoKitties را در بازار NFT آینده خود ادغام کند. این صرافی همچنین در حال بررسی اجرای بلاک چین Flow است که توسط Dapper Labs تأسیس شده است که انتظار می رود تا پایان سال ۲۰۲۰ راه اندازی شود.

طبق اعلامیه Dapper Labs ، بازارNFT  صرافی Coincheck فقط معتبرترین توکن های غیر قابل تعویض را لیست می کند و این کار را با CryptoKittie ها بر روی بلاک چین جدید Flow آغاز می کند. Mik Naayem،یکی از بنیان گذاران Dapper Labs عنوان که این شرکت همچنین با Coincheck برای معرفی تعدادی از برنامه های دیگر مانند crypto art همکاری خواهد کرد.

در اواسط سپتامبر ۲۰۲۰ ، Coincheck برنامه های خود را برای راه اندازی بازار NFT خود اعلام کرد. این بازار با یک پلاگین از استارتاپ بلاک چین EnjinCraft پشتیبانی می شود که که باعث می شود در سرورهای Minecraft قابل انتخاب باشد.

Coincheck در آگوست سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که قصد دارد یک عرضه اولیه صرافی را بر روی پلتفرم بلاک چین اتریوم Palette انجام دهد. Palette از توکن های غیر قابل تعویض برای خریدهای مختلف مربوط به کمیک، ورزش و موسیقی مانگای ژاپنی پشتیبانی می کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location