سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بنیانگذار ریپل: ایالات متحده در حال از دست دادن “جنگ سرد فناوری با چین” است

رئیس اجرایی ریپل، قانون گذاران آمریکایی را به دلیل از دست دادن رقابت تسلیحاتی بلاک چین، مورد انتقاد قرار داد. کریس لارسن (Chris Larsen)، بنیان گذار ریپل، در کنفرانس اجلاس سران LA Blockchain سخنرانی کرد و ایالات متحده را به دلیل عقب ماندن در رقابت برای طراحی “نسل بعدی سیستم مالی جهانی” مورد انتقاد قرار داد.

لارسن استدلال می کند که ایالات متحده در “جنگ سرد فناوری با چین” عقب مانده است و اظهار داشت که دولت مرکزی چین در ارائه شفافیت قانون گذاری، تخصیص منابع، ایجاد زیرساخت ها و تقویت نوآوری در بلاک چین و سایر فن آوری های نوظهور از جمله بیگ دیتا، نظارت و هوش مصنوعی از قانون گذاران آمریکایی پیشی گرفته است.

“چین عنوان کرده است که این فناوری ها کلید کسانی هستند که قصد دارند سیستم مالی نسل بعدی را کنترل کنند،SWIFT و بانداریکی قرار نیست سیستمی باشد که قرار است طی دو دهه آینده با آن زندگی کنیم. “

بنیان گذار ریپل با تأکید بر اینکه چین در زمینه ارز دیجیتال بانک مرکزی” (CBDC) بسیار جلوتر است، بر عدم موفقیت ایالات متحده در پذیرش ابتکارات دیجیتالی کردن دلار تأکید کرد. لارسن افزود که CBDC به چین اجازه می دهد “یوان را در سطح جهان گسترش دهد” و سلطه دلار آمریکا را در بازارهای بین المللی تضعیف کند.

در اوایل این هفته، فن یی فی (Fan Yi Fei)، معاون رئیس بانک خلق چین اعلام کرد که بانک مرکزی در حال حاضر بیش از ۱۶۲ میلیون دلار تراکنش های داخلی را از طریق برنامه آزمایشی ارز دیجیتال Electronic Payment (DCEP) تسویه کرده است.

لارسن اظهار داشت که قانون گذاران چینی بسیار سازگارتر از همتایان آمریکایی خود هستند و عنوان کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) به جای حفظ سیاست های انحصاری که برای جلوگیری از عرضه اولیه سکه (ICO) در سال ۲۰۱۷ طراحی شده است، بلاک چین را میدان جنگ حیاتی در مسابقه تسلیحاتی فناوری با چین قرار دهد.

لارسن همچنین در مورد خطرات تسلط چین در استخراج ارزهای دیجیتال هشدار داد و اظهار داشت: “استخراج اثبات کار توسط چین کنترل می شود” و ماینرهای چینی “تحت کنترل Chinese Community Party” هستند. وی اظهار داشت:

ماینرها استاد هستند. اگر بخواهند می توانند تاریخ را دوباره بنویسند. آنها می توانند تراکنش ها را مسدود کنند.”

گفتنی است که رئیس اجرایی ریپل، سیاست های کمیسیون بورس و اوراق بهادار را به عنوان پروتکل های اثبات کار مطلوب و تسلط بر قدرت چین در بخش ارز دیجیتال جهانی را توصیف کرده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location