سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بایننس WBTC را در بحبوحه رشد دیفای، در پلتفرم خود لیست می‌کند

بر اساس گزارش های منتشر شده، تقاضا برای Wrapped Bitcoin همراه با افزایش دیفای در حال رشد است. بایننس، بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال در جهان از نظر ارزش بازار، توکن دیگری را برای پشتیبانی از رشد امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای در پلتفرم خود لیست می کند. مطابق پست وبلاگ این صرافی، Wrapped Bitcoin (WBTC)، یک توکن جدید ERC-20 که به قیمت بیت کوین (BTC) گره خورده است، اکنون قابل تجارت است.

همانطور که رسما اعلام شده، کاربران بایننس اکنون می توانند WBTC را سپرده گذاری کرده و این توکن را در برابر بیت کوین واتریوم (ETH)معامله کنند.

Wrapped Bitcoin که در سال ۲۰۱۹ معرفی شده یک توکن مبتنی بر اتریوم بوده که نشان دهنده بیت کوین است و یک WBTC برابر با یک بیت کوین است. WBTC یک ابتکار عمل مشترک بازیکنان بزرگ دیای مانند BitGo ، Ren ، Dharma ، Kyber Network ، Compound ، MakerDAO و Set Protocol است. این توکن برای ایجاد نقدینگی بیشتر به شبکه اتریوم با بیت کوین و همچنین اجرای آن در صنعت دیفای طراحی شده است.

به عنوان بخشی از قابلیت WBTC در دیفای، این توکن به دارندگان بیت کوین اجازه می دهد تا بیت کوین را حفظ کنند در حالی که از برنامه های دیفای مانند Compound برای قرض گرفتن یا وام گرفتن پول نیز استفاده می کنند.

برعکس امور مالی سنتی، امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای، یک سیستم پولی کاملاً جدید را در نظر گرفته است که بر روی بلاک چین های عمومی برتر ساخته شده است. از آنجایی که پلتفرم های دیفای به طور مستقیم وام گیرندگان و وام دهندگان را به هم وصل می کند و چک های اعتباری را حذف می کند و دارایی های دیجیتال را می توان به عنوان وثیقه فعال می کند، دیفای، وام دهی غیرمتمرکز را به عنوان مزیت اصلی خود ارائه می دهد.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داده است، صنعت دیفای در سال ۲۰۲۰ رشد چشمگیری داشته است، در حالی که ارزش کل قفل شده در این بازار در تاریخ ۳۰ آگوست به ۹ میلیارد دلار رسیده است. Uniswap ، پرکاربردترین صرافی غیرمتمرکز بر روی اتریوم در تاریخ ۳۰ آگوست از حجم روزانه صرافی بزرگ ارز دیجیتال کوین بیس فراتر رفت.

در حالی که دیفای همچنان شاهد افزایش نجومی است، تقاضا برای WBTC نیز افزایش یافته و تا اواسط ماه آگوست به گردش ۲۷۴ میلیون دلاری رسیده است.

بایننس امسال فعالانه از بازار دیفای استقبال کرده است. در آگوست سال ۲۰۲۰ بایننس، سهامداری در دیفای را با مشارکت بازیگران بزرگی در این صنعت مانند Compound Finance و Kava Labs آغاز کرد. در ماه آوریل، بایننس یک توکن دیفای جدید با پشتیبانی دارایی دیجیتال آنتولوژی (ONT) عرضه کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location