video thumb

اتریوم کلاسیک، دچار حمله ۵۱٪ دیگری شد

بر اساس گزارش های منتشر شده، شبکه اتریوم

در یک توییت، اتریوم کلاسیک این حمله را تأیید کرد و قول داد که بر روی راه حل های بالقوه این مشکل کار کند. وی اظهار داشت: “در حالی که اتریوم کلاسیک هنوز در ارزیابی راه حل های پیشنهادی در حال پیشرفت است، ما از خطر فعلی شبکه در این سطح نرخ هش پایین آگاه هستیم. به ماینرها، صرافی ها و سایر ارائه دهندگان خدمات پیشنهاد می کنیم در حال حاضر سطوح الزامات تأییدی را بالاتر از ۷K نگه دارند.”

این حمله چند هفته پس از پیشنهاد توسعه دهندگان برای تغییر در شبکه طی سه تا شش ماه آینده به امید جلوگیری از تهاجمات بیشتر صورت گرفت. اقدامات فوری شامل همکاری استخراج دفاعی با استخرهای استخراج برای حفظ نرخ هش ثابت و حتی افزایش یافته، نظارت بر شبکه پیشرفته، آدرس های لیست سفید و سیستم داوری نهایی برای جلوگیری از سازماندهی مجدد زنجیره است.

اتریوم کلاسیک در توئیت دیگری اعلام کرد که در حال حاضر در ۳ درصد از کل نرخ هش شبکه است و آگاه است که هنگام آزمایش این تغییرات، حملات مکرری ممکن است رخ دهد.

فقط در این ماه اتریوم کلاسیک قبل از وقوع حمله اخیر متحمل دو حمله ۵۱ درصد دیگر نیز شده است. برخی از صرافی ها مانند اوکی اکس که نسبت به حملات مداوم هشدار داده اند، به اتریوم کلاسیک نیز هشدار دادند که در صورت عدم رعایت امنیت، آن را از پلتفرم خود حذف می کنند.