سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مالک صرافی بلغاری به جرم طرح تقلب در حراج محکوم شد

بر اساسگزارش های متشر شده، صاحب صرافی ارز دیجیتال بلغارستان به دلیل ارائه خدمات پولشویی به یک سندیکای کلاهبرداری اینترنتی در شرق اروپا محکوم شده است.  راسن یوسیفوف (Rossen Iossifov)، ۵۳ ساله تبعه بلغارستان و صاحب صرافی ارز دیجیتال ‘RG Coins’، به دلیل فعالیت پولشویی چند میلیون دلاری به عنوان بخشی از یک طرح کلاهبرداری حراج بین المللی محکوم شده است.

به دنبال یک محاکمه دو هفته ای، یوسیفوف توسط هیئت منصفه فدرال در فرانکفورت کنتاکی، به جرم انجام پولشویی و انجام کار خلاف، مجرم شناخته شد. حکم مجازات وی در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۱ صادر می شود.

هیئت منصفه دریافت که حداقل ۹۰۰ شهروند آمریکایی در طرحی مشارکت داشتند که همدستان مستقرد در رومانی یوسیفوف در پلتفرم های حراج معروف مانند eBay و Craigslist برای کالاهای با ارزش مانند وسایل نقلیه ای که دیگر موجود نیستند، تبلیغات می کردند.

بر اساس اعلامیه وزارت دادگستری، کلاهبرداران اسناد و فاکتورهای جعلی با نام های تجاری شرکت های معتبر را برای جلوه دادن به حقانیت خود به قربانیان خود ارائه می دهند و حتی برای کاهش نگرانی خریداران خود از مراکز تماس و “کارمندان پشتیبانی” استفاده می کنند.

پس از دریافت وجه، یوسیفوف وجوه را به دارایی های دیجیتال تبدیل می کرد و درآمد حاصل را به پولشویی های خارج از کشور منتقل می کرد.هیئت منصفه دریافت که یوسیفوف به طور آگاهانه حداقل از سپتامبر ۲۰۱۵ تا دسامبر ۲۰۱۸ به این سندیکای خلافکار خدمات ارائه می داده است.

گفتنی است که دستگیری ها توسط مقامات ایالتی و فدرال ایالات متحده با کمک پلیس ملی رومانی و آژانس تعقیب جرایم سازمان یافته رومانی انجام شد.

یوسیفوف هفدهمین متهمی است که در این پرونده محکوم شده است و سه فراری دیگر در حال حاضر آزاد هستند. بیش از دوازده متهم از رومانی استرداد شدند.

لازم به ذکر است که RG Coins در آوریل ۲۰۱۴ تاسیس شد، تا با وب سایت فروش کیف پول سخت افزار، مبادلات ارز دیجیتال را برای منطقه اروپای شرقی تسهیل کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location