video thumb

همکاری صرافی ارز دیجیتال Coincheck با Hashpalette به منظور راه اندازی یک IEO در ژاپن

گزارش  هایمنتشر شده حاکی از آن است که صرافی ارز دیجیتال ژاپنی Coincheck  برای فروش Palets Token های خود یک عرضه صرافی اولیه را با هماهنگی Hashpalette ارائه می دهد. صرافی ارز دیجیتال ژاپنی Coincheck یک پلتفرم عرضه صرافی اولیه را به منظور افزایش سرمایه مالی از طریق توکن های یوتیلیتی راه‌اندازی کرده است.

طبق اطلاعیه ای از Coincheck، این صرافی ارز دیجیتال با شرکت ژاپنی Hashpalette برای عرضه اولیه صرافی (IEO) برای فروش Palette Tokens (PLT) در پلتفرم بلاک چین اتریوم Palette همکاری خواهد کرد. این صرافی ارز دیجیتال در نظر دارد که تا پایان سال جاری عرضه اولیه صرافی را با انجمن صرافی های دارایی مجازی و ارز دیجیتال ژاپن (JVCEA) هماهنگ کند.

Hashpalette در ماه مارس به عنوان سرمایه گذاری مشترک بین شرکت ژاپنی Link-U و شرکت بلاک چین HashPort راه اندازی شد. این توکن های غیرقابل تعویض (NFT) را می توان در پلتفرم بلاک چین Palette برای انواع خریدهای مرتبط با کمیک های مانگا، ورزش ها و موسیقی ژاپنی استفاده کرد. این شرکت عنوان کرد: “ما با چندین شرکت در حال بحث در مورد عرضه اولیه صرافی هستیم.

نماینده ای از Coincheck اظهار در این باره داشت: “ما در حال ساختن اکوسیستمی هستیم که به سازندگان و هنرمندان امکان می دهد تجربیات بی نظیری را در زمینه محتوای دیجیتال به مشتریان ارائه دهند.” “ما می توانیم با حمایت از روش های پرداخت و رای گیری، رشد این اکوسیستم را تسریع کنیم و فروش و توزیع Palette Tokens به عنوان مشوق نودهای عملیاتی ارائه می شود.”

عرضه اولیه صرافی روشی برای جمع آوری سرمایه است که توسط یک صرافی ارز دیجیتال تاسیس شده و اثبات شده اداره می شود. برخلاف عرضه اولیه سکه (ICO) که در آن جمع آوری کمک مالی توسط یک تیم پروژه انجام می شود، عرضه اولیه صرافی بر روی یک پلتفرم صرافی مشهور به منظور افزایش سرمایه مالی با انتشار توکن های یوتیلیتی انجام می شود.

Coincheck برنامه های خود را برای ایجاد عرضه اولیه صرافی بیش از یک سال گذشته اعلام کرده است. شرکت مادر آن یعنی شرکت خدمات مالی ژاپن به نام Monex Group، احتمال وجود عرضه اولیه صرافی را در بیانیه های عمومی دوره ای مطرح کرده است.