سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بررسی کمبریج نشان می‌دهد: ۱۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان اکنون از دارای‌های مبتنی بر ارز دیجیتال استفاده می‌کنند

ارقام Skyrocketing نشان دهنده این است که سلطه جهانی ارز دیجیتال در حال رشد است. بر اساس گزارش های منتشر شده، محققان مرکز کمبریج برای امور مالی جایگزین اخیراً عنوان کردند که ۱۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان در حال حاضر دارای بیت کوین (BTC) و سایر دارایی های مبتنی بر بلاک چین هستند.

در سال ۲۰۱۸، دومین مطالعه ارزیابی جهانی Cryptoasset، تعداد کاربران احراز هویت شده را در حدود ۳۵ میلیون نفر در سطح جهانی تخمین زد. از سه ماهه چهارم سال  ۲۰۲۰، حداکثر ۱۹۱ میلیون حساب در صرافی های ارز دیجیتال باز شده است – رقمی که شامل کیف پول های ارز دیجیتال نمی شود.

محققان این افزایش قابل توجه را این گونه توضیح دادند:

“این افزایش ۱۸۹ درصدی کاربران ممکن است هم با افزایش تعداد حساب ها (که ۳۷ درصد افزایش یافته) و هم سهم بیشتری از حسابها که به طور سیستماتیک با هویت یک شخص مرتبط هستند، توضیح داده شود و به ما این امکان را می دهد تا برآورد خود را از حداقل تعداد کاربران مربوط به حساب های ارائه دهنده خدمات را افزایش دهیم. “

این مطالعه همچنین موقعیت جغرافیایی مصرف کنندگان را برجسته می کند، زیرا شرکت های ارز دیجیتال که از آمریکای شمالی و اروپا فعالیت می کنند “فعالیت کاربران بیشتری را گزارش می دهند، به طوری که متوسط شرکت ها نشان می دهند که ۴۰ درصد از کل کاربران فعال محسوب می شوند.” طبق گفته محققان، این رقم برای شرکت های مستقر در APAC و آمریکای لاتین که میزان آن به ترتیب ۱۶ و ۱۰ درصد گزارش شده، بسیار کمتر بود.

علیرغم ادعای محققان مبنی بر محدودیت روش استفاده شده در این مطالعه، آنها معتقدند که اعداد منتشر شده “رقمی قابل اعتماد و تقریبی از تعداد کل دارندگان ارز دیجیتال در سطح جهان” را ارائه می دهند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location