سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

کاربران ارز دیجیتال: موارد موجود در فیلم منتشر شده از سوی صندوق بین‌المللی پول پُر از اشتباه است

طبق یک فیلم آموزشی از صندوق بین المللی پول، ارزهای دیجیتال می توانند “گام بعدی در تکامل پول” باشند. گزارش ها حاکی است که یک فیلم قدیمی از صندوق بین المللی پول در مورد مزایا و مضرات ارزهای دیجیتال در رسانه های اجتماعی دوباره منتشر شده است و بسیاری از بینندگان تا حد زیادی تحت تأثیر آن قرار نگرفته اند.

این ویدئوی دو دقیقه‌ ای که در ابتدا در ژوئن سال ۲۰۱۸ منتشر شده و صندوق بین المللی پول (IMF) در تاریخ ۲۳ آگوست آن را در حساب توییتر خود قرار داده است، به ارزهای دیجیتال به عنوان “گام بعدی تکامل پول” بدون مشخص کردن اصطلاحاتی مانند دفتر کل غیرمتمرکز، بلا کچین یا حتی نام توکن ها اشاره دارد. بیت کوین (BTC)، XRP و اتریوم (ETH) فقط در یک گرافیک نشان داده می شوند که نشانگر تراکنش های ارز دیجیتال هستند.

اگرچه این ویدئو تاکنون بیش از ۱۳۷،۰۰۰ بازدید و ۲ هزار و ۹۰۰ لایک داشته است، اما واکنش های بسیاری از جامعه ارز دیجیتال انتقادی بوده و به خلاء اطلاعات و اصطلاحات به ظاهر گمراه کننده اشاره می کند.

یک از کاربران ردیت به نام nanooverbtc عنوان کرد که “در این فیلم خیلی چیزها اشتباه است، مانند فراخوانی رمزهای عبور خصوصی.”

همچنین در این ویدئو بحث از استخراج یا عرضه سکه مطرح نشده است. چهره های مشهوری مانند پیر روچارد، استراتژیست کراکن نیز عنوان کرد: “کمبیابی قابل اثبات چیزی است که باعث جذابیت بیت کوین می شود، شما فراموش کردید که آن را ذکر کنید.”

طبق گفته سخنگوی صندوق بین المللی پول، از مزایای استفاده از ارز دیجیتال نسبت به فیات می توان به زمان پردازش سریعتر با هزینه کمتر و همچنین امنیت بهتر برای داده های حساس اشاره کرد. با این حال، اگرچه در این ویدئو آمده است: “فریب دادن سیستم” تقریبا غیرممکن است، خطرات همراه باارزهای دیجیتال عبارتند از: انجام برخی تراکنش های غیرقابل ردیابی چرا که بسیاری از آنها ناشناس هستند.

برخی دیگر از کاربران ردیت مانند teddy_swits نیز سریعا اظهار داشتند که به نظر می رسد این فیلم بیشتر روی مضرات ارزهای دیجیتال تمرکز دارد. وی با اشاره به این انیمیشن که نوسانات را با رسیدن به کف قیمت ها نشان می دهد، گفت: “آنها نوسانات را کاملاً منفی نشان می دهند.” “اما زمانی که قیمت آنها به اوج می رسد چه؟”

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version