video thumb

مدیرعامل کوین بیس: اپل هنوز هم نسبت به ارزهای دیجیتال دیدی خصمانه دارد

مبارزه برای برنامه های غیرمتمرکز بر روی App Store ادامه دارد. کوین بیس و اپل ماه ها پس از آنکه کوین بیس به مشتریان هشدار داد که ممکن است یک برنامه را ازApple Store حذف کند، همچنان با هم سازش ندارند.

برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین بیس در توئیتی عنوان کرد که اپل همچنان از برخی از عملکردهای ارزهای دیجیتال ممانعت به عمل می آورد که از جمله آنها عبارتند از: توانایی کسب درآمد و برنامه های غیر متمرکز نامحدود (dApp). وی در این خصوص عنوان کرد:

“اپل طی سال ها نسبت به ارزهای دیجیتال موضع سخت و خصمانه ای داشته است. آنها هنوز هم در حال حاضر برخی عملکردهای ارزهای دیجیتال را مسدود می کنند، از جمله امکان کسب درآمد با ارز دیجیتال و مرورگرهای برنامه های غیر متمرکز نامحدود. “

در ماه دسامبر، کوین بیس به مشتریان خود هشدار داد که ممکن است مرورگر dApp را از برنامه خود حذف کند تا خط مشی های App Store اپل را رعایت کند. در این زمان، هم Apple و هم Google Play می خواستند dApp ها را در شبکه خود حذف کنند.

اپل، به ویژه App Store آن، اخیراً به دلیل شرایط ناعادلانه ای که به توسعه دهندگان برنامه و ناشران داده است، مورد هجمه قرار گرفته است. وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز و توسعه دهنده بازی های Epic Games ، همه اپل را برای ایجاد شرایط عادلانه تر برای توسعه دهندگان فراخوانده اند.