سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

گولم، نسخه جدید شبکه خود را با محوریت توسعه دهندگان منتشر کرد

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که شبکه گولم (Golem) که یک شبکه‌ محاسباتی غیر‌متمرکز است، نسخه جدیدی از شبکه خود را منتشر کرده است. گولم از انتشار آلفای شبکه جدید گولم خبر داد که بر روی کاهش برنامه توسعه برنامه تمرکز دارد. این شبکه عنوان کرد:

“همانطور که در طی چند ماه گذشته ذکر شد، ما از تمام تجربیاتی که در حین ساخت و اجرای Brass و سپس Clay Golem جمع کرده بودیم، استفاده کرده ایم. ما روزها و شب های بی شماری را صرف این فکر کردیم که چگونه می توانیم برای کاربران و آینده گلم مهم ترین چیزهایی که می خواهیم ارائه کنیم و به یک دیدگاه جدی نسبت به آنچه می خواهیم بسازیم رسیدیم.”

این بروزرسانی در نسخه آزمایشی آلفای اجرا می شود. توسعه دهندگان می توانند تصاویر dockerized خود را به فرمت تصویر ماشین مجازی سفارشی گولم تبدیل کنند. گولم افزود که از API قبلاً راه اندازی شده برای ایجاد ارتباط با کانتینرها استفاده می کند.

این شرکت عنوان کرد که تصمیم داریم یک پلتفرم عمومی تر ارائه کنیم “زیرا با یک رویکرد توسعه دهنده اولیه در حال ساخت هستیم و برای دستیابی به این هدف نیاز به بازخورد داریم.” گولم گفت که معتقد است که “این نسخه می تواند برای موارد بی شماری مورد استفاده قرار گیرد که این امر واقعاً می توانند یک تغییر ایجاد کند” و پیشنهادات را می پذیرد تا ساختار این شبکه را برای آن کاربردها ساده تر سازد.

در اوایل سال جاری، گولم یک اثبات مفهوم دستگاه را برای تأیید هویت منتشر کرد. هدف از این اقدام، این است که به کاربران اجازه داده شود سخت افزار خود را تأیید کرده و هویت را به روشی ناشناس و در عین حال قابل اعتماد اثبات کنند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location