سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

همه راه‌های درآمد زایی با استفاده از بیت کوین

برای کسب درآمد از طریق بیت کوین راه‌های گوناگونی وجود دارد. به جز مرتبط ساختن فعالیتهای تجاری خود با سیستم مالی بیت کوین، راه‌های دیگری نیز برای کسب درآمد بیشتر از طریق این ارز دیجیتال وجود دارند. به عنوان مثال شما می‌توانید به تجارت با بیت کوین به عنوان یک ارز پرداخته و یا بیت کوین‌های خود را به عنوان وام به شخص دیگر قرض داده و از سود حاصل از آن استفاده کنید. در مطلب حاضر برخی از راه‌های دیگر کسب درآمد از طریق بیت کوین را به شما خواهیم آموخت.

فعالیتهای تجاری و کسب بیت کوین 

انجام تجارت با استفاده از بیت کوین یکی از راه‌های کسب بیشتر این ارز دیجیتال به حساب می آید. البته تمامی این راه‌ها در ایران مجاز نیستند. به عنوان مثال می‌توان به استفاده از بیت کوین برای شرط بندی در بسیاری از کشورهایی که این امر درآنجا قانونی تلقی می شود، اشاره کرد. اما وقتی پای فعالیتهای تجاری به میان می‌آید، در حقیقت شما سرمایه خود را گرو گذاشته‌اید و به همین خاطر تجاری سازی بیت کوین برای شما کمی پیچیده تر و حساس تر خواهد بود.

یکی از این راه‌های موثر و سودزا، خرید و فروش با استفاده از بیت کوین یا همان واسطه گری است. به این معنا که به عنوان مثال شما محصولی را از یک بازار خریداری کرده و در بازار دیگر اقدام به فروش آن با قیمتی بالاتر می‌نمایید. با این کار سود بسیار خوبی از طریق معاملات بیت کوینی نصیب شما خواهد شد.

البته این کار کمی هم پیچ و خم‌های خاص خود را دارد. اول از همه شما باید بدانید که ارزش واقعی کالای شما چقدر است تا بتوانید تخمین بزنید که آن کالا را به چه مقدار قیمت بیشتر باید به فروش برسانید تا سود مد نظر خود را حاصل نمایید. اگر بتوانید سود خوبی از این طریق حاصل نمایید، البته این تجارتی پر سود برای شما محسوب خواهد شد. ولی باید بدانید که این نوع فعالیت تجاری با عجله انجام شدنی نبوده و بسته به شرایط بازار، باید کمی صبر داشته باشید تا محصول خود را به قیمت مناسب به فروش برسانید.

بسیاری از مردم نیز اعتقادی به خرید و فروش کالا با استفاده از بیت کوین نداشته و معتقدند برای کسب درآمد از طریق بیت کوین کافیست بیت کوین‌های خود را تنها نگه داشته و منتظر شوید تا قیمت آنها در بازار افزایش یابد. آنگاه با فروش این بیت کوین‌ها می‌توانید درآمد مد نظر خود را کسب نمایید. به همین نسبت می‌توانید به هنگام کاهش قیمت‌ها بیت کوین جدید خریده و جایگزین بیت کوین‌های قبلی فروخته شده کنید.

اما این کار هم سختی‌های خاص خود را به همراه دارد. بزرگترین و مهمترین فاکتور آن نیز دارا بودن مهارت حدس زدن و تحلیل نظری بازار است. البته باید در نظر داشته باشید که این سیستم تحلیلگری همیشه هم در مورد ارزهای دیجیتال جوابگو نخواهد بود. چون اساسا منطق کاری ارزهای عادی با دیجیتال متفاوت بوده و نمی‌توان شیوه‌های آنالیز منطقی ارزهای عادی را با ارزهای دیجیتال یکی دانست. تنها زمانیکه بازار بیت کوین و منطق نسبی نوسانات آن را بشناسید می‌توانید به این روش از درآمدزایی بیت کوینی تکیه کنید. در غیر اینصورت این روش برای شما چیزی جز ضرر و از دست دادن پول به همراه نخواهد داشت.

بنابراین هر زمان به دنبال ورود به تجارت بیت کوینی بودید، حتما می‌بایست اطلاعات مورد نظر از بازار بیت کوین داشته باشید و الگوهای نوسانات آن را شناسایی نمایید. البته هر کسی قادر به انجام این تحلیل‌ها و کسب درآمد از طریق خرید و فروش بیت کوین نیست. لذا اگر هم احساس کردید از پس از این کار بر نمی‌آیید نا امید نشده و خود را در این زمینه تنها نبینید. مطمئنا می‌توان بیت کوین را منبعی برای درآمد قرار داد و با آن تجارت کرد. اما قدر مسلم اینکه باید شیوه تجارت با ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین را بدانید تا متضرر نشوید.

 

درآمدزایی با ارائه خدمات وام بیت کوین

اگر همین حالا هم کمی بیت کوین دارید می‌توانید کار با آنها را آغاز کنید. یکی از بهترین این راه‌ها، قرض دادن بیت کوین‌ها به صورت وام به یک کاربر دیگر است. بدیهی است بازپرداخت این بیت کوین‌ها مانند هر وام دیگری با سود همراه خواهد بود. همچنین اگر مقدار بیت کوین‌های موجود در دست شما کمی قابل توجه تر باشد، می‌توانید آنها را به شرکت‌ها و حتی کارخانه‌ها نیز وام دهید. اما وام دادن در سیستم بیت کوین کمی با وام‌های ارزهای عادی تفاوت دارد. برخی از مهمترین این تفاوت‌ها عبارتند از:

وام دهی مستقیم:

نخستین و بزرگترین تفاوت وام بیت کوینی با وام‌های عادی مورد مستقیم بودن آن است. به این معنا که در سیستم بیت کوین، شما مشتری خود را می‌شناسید و بیت کوین خود را به صورت اعتبار و به شکل مستقیم به وی قرض می‌دهید تا بعدا اصل پول خود را به همراه سود حاصل از آن باز پس بگیرید. ازآنجا که شما فرد وام گیرنده را می‌شناسید، این شما خواهید بود که در دادن چنین وامی تایید کننده خواهید بود. مثلا اگر طرف مقابل شخص خوش حسابی باشد پول خود را به وی می‌دهید و یا برعکس. در حقیقت همه چیز این وام بر اساس اعتماد دوجانبه و قرارداد میان طرفین استوار است. به عنوان مثال اینکه طرف مقابل چند درصد به شما سود پرداخت خواهد کرد و یا مدت زمان بازپرداخت، کاملا موضوعاتی توافقی هستند. مشکل اینجاست که یافتن چنین قرض گیرنده‌ای با این حد از اعتماد پذیری کار ساده‌ای نیست.

بیت کوین

فرآیند وام دهی چهره به چهره

یکی از ویژگی‌های عمده این وام، مستقیم بودن آن است. یعنی برای قرض دادن بخشی از بیت کوین‌های خود به فردی دیگر، به برخی سایت‌های ویژه این کار مراجعه نموده و در آنجا می‌توانید فهرست بلندی از متقاضیان وام بیت کوینی ببینید. متقاضیان می‌بایست فهرستی متشکل از مقدار پول مورد نیاز، محل مصرف آن و شرایط بازپرداخت خود تهیه نموده و آن را در اختیار وام دهندگان بگذارند. سپس این شما هستید که به عنوان قرض دهنده تصمیم می‌گیرید کدامیک از متقاضیان را انتخاب کنید.

حال بر اساس مقدار پولی که به قرض گیرندگان به عنوان وام پرداخت می‌شود، شما می‌بایست به عنوان پرداخت کننده این مبلغ تعیین کنید که چند درصد سود برای بازپرداحخت این وجه در نظر گرفته‌اید. لازم به ذکر است شیوه بازپرداخت معمولا مانند وام‌های عادی به صورت ماهانه انجام می‌شود. اما در هر حال باید خیلی مراقب باشید. ممکن است در ازای پول قرض داده شده توسط شما، مبلغ بسیار خوبی به عنوان سود به شما پیشنهاد شود. اما این تمامی مساله نیست. باید آن قدر به طرف مقابل اطمینان داشته باشید که خیالتان از بازپرداخت پول راحت باشد.

همکاری با یک بانک بیت کوینی

برای انجام این کار، باید بخشی از بیت کوین‌های خود را به صورت سپرده نزد یک بانک بگذارید. بانک نیز بابت این سپرده گذاری مبلغ بسیار کمی به عنوان سود بانک بیت کوینی به شما پرداخت خواهد کرد. این روش در حقیقت یک سپرده گذاری امن بانکی به حساب می‌آید که بانک در آن به شما سود پرداخت کرده و نرخ سود نیز از همان ابتدا مشخص است. البته سود حاصل از سپرده گذاری بیت کوین‌ها در بانک، کمتر از سایر روش‌هایی است که پیش از این ذکر شدند.

دلیل اصلی که اغلب مردم این روش را برای کسب درآمد از طریق بیت کوین ترجیح می‌دهند، امنیت بانک‌ها برای نگهداری از سپرده‌های آنها و گارانتی بازگشت بیت کوین‌ها است. همچنین از آنجاکه در این روش، نیازی به یافتن مشتری به صورت مستقیم از طریق شما نبوده و بانک این کار را به نیابت از شما انجام خواهد داد، این نوع سرمایه‌گذاری از امنیت بالایی برخوردار است. البته همانطور که پیشتر گفته شد، سود حاصل از این روش در قیاس با روش های دیگر درآمد زایی از طریق بیت کوین بسیار کمتر است. اما دست کم امنیت سرمایه شما از این طرق تضمین خواهد شد.

محصول و یا خدمات خود را بفروشید

شما می‌توانید برای فروش خدمات و یا محصول خود به دیگران از بیت کوین به عنوان وجه دریافتی حاصل از فروش آن محصول یا خدمت استفاده کنید. استفاده از این روش می‌تواند نه تنها شما را در امر کسب بیت کوین بیشتر یاری کند، بلکه با توجه به اینکه شما یک روش نوین برای دریافت وجه خود از مشتریان اضافه نموده‌اید، مزیتی رقابتی برای کسب و کار شما در برابر رقبا ایجاد خواهد شد. البته با توجه به اینکه ارزش بیت کوین هر روزه در حال نوسان است، به کارگیری این روش مستلزم آگاهی از نرخ به روز بیت کوین بوده تا بدانید محصول یا خدمت خود را باید به چه قیمتی بفروشید.

از سوی دیگر اگر شما قبول کنید محصول خود را علاوه بر ارزهای سنتی، با ارز دیجیتال نیز معامله کنید، این موضوع منجر به افزایش سود و ارزش سرمایه شما خواهد شد. چراکه ارزش بیت کوین در سالهای پیش رو از رشد مثبت برخوردار بوده و همین امر منجر به افزایش ارزش سرمایه مالی شما خواهد شد.

تجارت روز

در این روش شما امروز اقدام به خرید بیت کوین کرده و در همان روز نیز با اندکی سود آن را خواهید فروخت. یعنی زمان کل چرخه معامله شما نهایتا به یک روز خواهد انجامید. به عنوان مثال ممکن است شما بیت کوین را به قیمت مناسبی از شخصیت حقوقی و یا حقیقی خریداری نموده و ساعاتی بعد به قیمت عادی آن در بازار بفروشید که منجر به کسب سود مناسبی برای شما خواهد شد. مزیت این روش، زودبازده بودن سرمایه گذاری و بازگشت اصل سرمایه در پایان یک روز کاری به جیب شما خواهد بود.

برای انجام این نوع تجارت، باید کمی زمان بگذارید و کمترین قیمت بیت کوین را در بازار پیدا کرده و نسبت به خرید آن اقدام نمایید. اجازه دهید پایین ترین قیمت بیت کوین در یک روز کاری مشخص شود، سپس به دنبال فروشنده بیت کوین با آن قیمت بگردید و البته توجه داشته باشید که نباید برای هر بیت کوین بیش از یک عدد خاصی هزینه کنید. به عنوان مثال ساعتی در روز که قیمت بیت کوین به ۶۵۰۰ دلار رسید، نسبت به خرید آن اقدام نموده و ساعاتی بعد با ۲۰ دلار افزایش به قیمت ۶۵۲۰ دلار بفروشید.

بدیهی است هرچه بیت کوین بیشتری به عنوان سرمایه در این راه هزینه کنید، سود حاصل از فروش آن نیز برای شما بیشتر خواهد بود.

همواره قیمت‌ها را نگاه کنید. اگر قیمت بیت کوین در طول روز پایین‌تر آمد، مجددا بار دیگر اقدام به خرید آن کرده و صبر کنید تا قیمت‌ها بالاتر برود. سپس می‌توانید آن را به قیمتی بالاتر بفروشید.

بیت کوین

تجارت روز بیت کوین می‌تواند در بلند مدت، سرمایه بسیار زیادی را نصیب شما کند. تنها باید حواستان به کار باشد تا ببینید دقیقا چه می‌کنید؛ چراکه بازار ارزهای دیجیتال با آنچه شما در بازار سنتی تجربه کرده‌اید، کاملا متفاوت است. البته اگر شما  کمی صبر کرده و آموزش‌های لازم جهت کار در سیستم بیت کوین و نحوه کارکرد بازار خرید و فروش آن ببینید، به طور حتم خواهید توانست مدتی پس از آغاز فعالیت در شبکه بیت کوین، سود خوبی به دست آورید.

همانطور که ملاحظه می‌کنید، برای بدست آوردن پول و درآمد از طریق ارز دیجیتال بیت کوین، راه‌های ویژه و پر سودی وجود دارند که با کمی تامل و سنجش شرایط موجود خود می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کرده و در مسیر کسب درآمد از بیت کوین‌های خود قرار بگیرید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location