video thumb

انتخاب صرافی با پشتوانه کوین بیس برای توزیع مجدد وجوه توقیف شده ونزوئلا

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که صرافی ارز دیجیتال

طبق گفته مت آلبورگ (Matt Ahlborg)، دانشمند داده در UsefulTulips ، صرافی Airtm که به وسیله کوین بیس پشتیبانی می شود، به دلیل داشتن مبادلات همتا به همتای مقاوم در برابر سانسور شناخته شده است. وی خاطرنشان کرد: کاربران ونزوئلا مدت هاست که بخش قابل توجهی از بانک اطلاعات مشتری Airtm را به خود اختصاص داده اند.

خوان گوآیدو (Juan Guaidó)، که توسط بسیاری از کشورها به عنوان رهبر حق ونزوئلا شناخته شده است، نیز Airtm را برای تلاش های خود در مبارزه با سانسور دولت به رسمیت شناخته است. گوآیدو سپس برنامه های خود را برای کمک به بازگرداندن وجوه مصادره شده به کارکنان مراقبت های بهداشتی کشور بیان کرد.

کاربران رسانه های اجتماعی گزارش می دهند که دولت مادورو به سرعت در پی این اخبار، کاربران ونزوئلا را از دسترسی به وب سایت Airtm منع کرد. در واکنش به این اقدام، فعالان محلی تعدادی دوره فشرده را در مورد چگونگی دور زدن سانسورهای دولت بر روی این سایت ایجاد کرده اند.

لازم به ذکر است که این دانشمند داده از خوان گوآیدو برای ابراز حمایت از یک شرکت ارز دیجیتال و حمایت از برنامه هایی برای توزیع کمک به شهروندان آسیب دیده از این بحران ستایش کرد.