video thumb

اقدامات Huobi Global برای تقویت حضور خود در روسیه

به عنوان بخشی از برنامه های توسعه روسیه، صرافی ارز دیجیتال مستقر در سیشل یعنی هیوبی گلوبال (Huobi Global) ولادیمیر دمین را به عنوان مشاور اصلی این شرکت منصوب کرد. نقش اصلی وی کمک به توسعه بازار شرکت در منطقه خواهد بود. طبق این اطلاعیه، وی پیش از این به عنوان شریک و مدیرعامل شرکت هیوبی روسیه فعالیت کرده بود.

دمین معتقد است که فرصت های بازار در این کشور برای ارز دیجیتال و بلاک چین “بسیار زیاد” است. او امیدوار است که به هیوبی گلوبال کمک کند تا تقاضای زیاد برای محصولات ارز دیجیتال در روسیه را گسترش دهد.

حجم معاملات هیوبی روسیه تقریباً به ۱۰ درصد از کل حجم هیوبی گلوبال رسیده است، با توجه به این موضوع که این صرافی در حال حاضر دارای یک بانک اطلاعات مشتری با بیش از ۴۰۰۰ کاربر است.

سیارا سان (Ciara Sun)، معاون رئیس Huobi Global Markets ، در این باره عنوان کرد که آنها به دنبال تبلیغاتی برای ارتقاء این برند، این جابجایی را در هیوبی روسیه انجام می دهند.

گفتنی است که هیوبی اخیراً از سیستم پس انداز ارز دیجیتال خبر داد که در اختیار بخشی از کاربران آنها قرار خواهد گرفت. هر حساب فردی به اندازه ۳۰۰۰ تتر (USDT) یا مقدار معادل آن در بیت کوین (BTC) موجودی خواهد داشت.