video thumb

همکاری جدید VeChain می‌تواند فناوری بلاک چین را به ده‌ها صنعت بلااستفاده واد کند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که قبرس در حال تبدیل شدن به کانونی برای فناوری بلاک چین

طبق اطلاعیه این شرکت، امید می رود که در این همکاری، راه حل های بلاک چین را در صنایع مختلف گسترش پیدا کند. این اقدامات تا حد زیادی توسط مشتریان شبکه شرکت Cypriot تعیین می شود اما ممکن است شامل صنایع غذایی، داروسازی، لجستیک، صنعت خودرو، مدیریت زنجیره تأمین، انرژی تجدید پذیر، تجارت الکترونیکی و موارد دیگر باشد.

الکسیس نیکولا (Alexis Nicolau)، مدیر فناوری توزیع شده Grant Thornton Cyprus با بحث در مورد علاقه این شرکت برای توسعه بلاک چین اظهار داشت که قانون حاکم بر فناوری بلاک چین در قبرس “قریب الوقوع است”.

سانی لو (Sunny Lu)، یکی از بنیان گذاران و مدیرعامل شرکت aofVeChain معتقد است که این همه گیری به بازسازی نظم اقتصادی جهانی کمک کرده است. او می گوید که این وضعیت وی چین را به سرعت بخشیدن امر دیجیتال سازی که نیاز به راه حل های دیجیتال در دوره پس از همه گیری را افزایش می دهد، ترغیب کرده است.

به تازگی، بنیاد VeChain از یک راه حل ایمنی مواد غذایی مبتنی بر بلاک چین که بر اساس پلتفرم سرویس blockchain-as-a-service خود می باشد، خبر داده است.

خدمات ارائه شده توسط این پلتفرم شامل الگوهایی برای قابلیت ردیابی در مبدا، قابلیت ردیابی برون مرزی، قابلیت ردیابی تمام مراحل و موارد دیگر است.