video thumb

ارائه دهندگان توکن هواداری Token Chiliz و Socios ویزا کارت بدهی راه‌اندازی کردند

براساس گزارش های منتشر شده، فناوری بلاک چین اکنون هواداران جهانی را مجبور می کند تا با کارت بدهی ویزا نقشی بیشتر از یک هوادار را داشته باشند.
Chiliz.net و Socios.com، یک پشتیبان بزرگ در صنعت و متخصص در توکن های هواداری مبتنی بر بلاک چین

همانطور که به طور رسمی در تاریخ ۱۴ آگوست اعلام شد، ویزا کارت بدهی Socios.com به هواداران جهانی اجازه می دهد که “بیش از یک هوادار” باشند – و بتوانند پاداش های مالی مبتنی بر توکن های هواداری و مزایای مربوط به باشگاه را از خرید از طریق این کارت دریافت کنند.
الکساندر دریفوس (Alexandre Dreyfus)، مدیرعامل Chiliz و Socios به کوین تلگراف گفت که این کارت بدهی جدید اکنون توسط تعداد محدودی از کاربران مورد آزمایش قرار گرفته است. طبق گفته های این مدیر اجرایی، کارت بدهی ویزا Socios.com برای کاربران اصلی در اوایل سه ماهه سوم ۲۰۲۰ عرضه می شود.

براساس این اعلامیه ، ویزا کارت بدهی Socios.com در ابتدا در ۲۶ کشور در منطقه اقتصادی اروپا عرضه می شود. در کنار این که در کارت های هواداری مانند FC Barcelona Fan Tokens (BAR) پاداش می گیرید ، این کارت از پرداخت کالاها و خدمات مشابه با هر کارت اعتباری سنتی پشتیبانی می کند. کاربران می توانند موجودی خود را بالا برده و با استفاده از پوند انگلیس و یورو، پرداخت های خود را انجام دهند.

در حالی که در اطلاعیه رسمی گفته شده است که این کارت جدید بر روی Socios.com در دسترس همه کاربران خواهد بود، دریفوس تأکید کرد که طرفداران برای سفارش این کارت نیاز به دریافت توکن هواداری خواهند داشت. اما حداقل مقدار توکن ها برای سفارش هنوز مشخص نشده است.

گفتنی است که معرفی ویزا کارت بدهی Socios.com اندکی پس از آن اعلام می شود که Socios مجوز مهم نظارتی را در اختیار این شرکت قرار داد و در اواخر جولای سال ۲۰۲۰ اجازه صدور کارت پرداخت و لویالیتی را داد. واحد اطلاعات مالی استونی این مجوز را برای یک نهاد جدید مستقر در استونی به نام Socios Entertainment OU صادر کرد. گفتنی است که این کارت در ابتدا در فوریه ۲۰۲۰ به عنوان کارت پیش پرداخت ارز دیجیتال به فیات عرضه شد.

Chiliz و Socios رهبری خود را به عنوان ارائه دهندگان جهانی توکن های هواداری تقویت می کنند. در ماه جولای، بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال برزیل یعنی Mercado Bitcoin توکن Chiliz (CHZ) را در لیست خود قرار داد و به کاربران این امکان را داد که سپرده های CHZ را با رئال برزیل ایجاد کنند. در ژوئن سال ۲۰۲۰، Chiliz و Socios حدود ۱٫۳ میلیون دلار توکن هواداری FC Barcelona را در کمتر از دو ساعت به فروش رساندند.