سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

Standard Chartered PLC، اولین معامله بلاک چینی در بنگلادش را انجام می‌دهد

گزارش های منتشر شده حاکی از آن اس که Standard Chartered PLC ، یک شرکت خدامت مالی و بانکی چند ملیتی که مقر آن در لندن انگلیس است، با موفقیت از فناوری بلاک چین

بانک Standard Chartered یک نامه اعتبار (LC) برای معامله بین صادرکننده پوشاک Viyellatex Ltd و Viyellatex Spinning بر روی شبکه بلاک چین Contour صادر کرد. LC نامه ای از یک بانک است که تضمین می کند که پرداخت خریدار به یک فروشنده به موقع و با مبلغ درست دریافت خواهد شد.

طبق گزارش ها، کل تراکنش بدون کاغذ بود و به صورت دیجیتالی از طریق شبکه Contour تکمیل شده است. شبکه بلاک چین Contour بر روی بلاک چین R3 کوردا (Corda) ساخته شده است و همه شرکت کنندگان را قادر می سازد تا از این شبکه برای اهرم مالی شبکه و تجدید داده های تجاری به صورت آنی برای معاملات دیجیتال توزیع شده جهانی استفاده کنند. این گزارش می افزاید:

“Contour شفافیت داده ها را بهبود می بخشد، هزینه های مدیریتی را از بین می برد و اصطکاک در معاملات جهانی را کاهش می دهد: همه این موارد منجر به افزایش کلی کارایی و کاهش هزینه ها برای همه طرفین می شود.”

رضول حسنات (Rezaul Hasanat)، رئیس Viyellatex Group و مدیرعامل KM در این باره عنوان کرد:

“فناوری بلاک چین مطمئناً باعث افزایش راندمان تجارت و کاهش زمان چرخش فرآیند LC خواهد شد. از این رو، ما بسیار خوشحال هستیم و مایه افتخار ماست که با Bank Standard Chartered همکاری می کنیم و بخشی از اولین معاملات تجاری در بنگلادش با استفاده از فناوری بلاک چین هستیم.”
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location