video thumb

اولین ویزا کارت بدهی بومی لایت کوین در حال راه اندازی است !

بر اساس گزارش های منتشر شده، اولین ویزا کارت بدهی بومی لایت کوین (LTC) بومی توسط BlockCard راه اندازی می شود. چارلی لی در این خصوص به کوین تلگراف گفت که این دومین تلاش آنها برای انجام این کار است، زیرا تلاش قبلی به سرانجام نرسید. وی در این باره اظهار داشت: “ما قبلاً با LitePay روی کارت بدهی کار می کردیم اما وقتی LitePay از همکاری خارج شد، این کار ناکام ماند.”

لی همچنین بین این کارت بدهی بومی لایت کوین و سایر کارت های ارز دیجیتالی که از این ارز پشتیبانی می کنند، تمایز قائل شد و اظهار داشت:

“امروزه کارت های بدهی ارز دیجیتال دیگری نیز وجود دارند که از لایت کوین پشتیبانی می کنند، اما آنها فقط از LTC حمایت می کنند.

اگر چه دارندگان لایت کوین می تواند از قبل برای این کارت ثبت نام کند، خود این سرویس تا چند هفته دیگر ارائه نخواد شد. لی نظر خود را مبنی بر اینکه “هیچ ماکسیمالیست لایت کوینی وجود ندارد، عنوان کرد و گفت:

“من فکر نمی کنم که حتی یک ماکسیمالیست لایت کوین وجود داشته باشد. بیشتر دارندگان لایت کوین، بیت کوین را نیز پشتیبانی کرده و نگه می دارند. “

کاربران قادر به سپرده گذاری در دوازده ارز دیجیتال محبوب که شامل همه استیبل کوین های اصلی می شود، هستند. طبق گفته لی، تاکنون تقریباً ۳۰۰ کاربر برای این کارت ثبت نام کرده اند. در عین حال، لایت کوین به طور مداوم با سرمایه گذاری در بازار در بین ده کوین برتر باقی مانده است و یکی از بزرگ ترین کوین ها برای پیگیری در رسانه های اجتماعی می باشد.