سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

اگر اتریوم کلاسیک امنیت خود را ارتقا ندهد، OKEx آن را از لیست خود خارج می‌کند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که ماه بد ETC هنوز تمام نشده است. بر اساس این گزارش ها، ETC در پی حمله ۵۱ درصد که مبلغ ۵٫۶ میلیون دلار برای صرافی اوکی اکس (OKEx) در برداشته است، با خطر حذف شدن از لیست این صرافی روبرو شده است.

طبق گزارشی که اخیراً توسط صرافی اوکی اکس منتشر شده است، عاملان بین ۲۶ ژوئن و ۹ جولای ۲۰۲۰ پنج حساب را ثبت کرده اند و متعاقباً ۶۸،۲۳۰٫۰۲ ZEC (به ارزش بیش از ۵ میلیون دلار) را بر روی پلتفرم خود واریز کردند.

در تاریخ ۳۱ جولای، مهاجمان سرمایه ZEC خود را با ۸۰۷،۲۶۰ ETC مبادله کردند و آن را از این صرافی برداشت کردند. در همان روز، مهاجمان با استفاده از نرخ هش تازه به دست آمده خود، شروع به ایجاد “زنجیره شدو” کردند. در این مرحله، زنجیره شدو با زنجیره اصلی ETC یکسان بود، اما برای بقیه جامعه ناشناخته بود. سپس آنها ETC را در اوکی اکس واریز کردند، در حالی که همزمان همان ETC روی زنجیره شدوی خود را به آدرس های کیف پولی که تحت کنترل خود داشتند، انتقال داند.

آنها ETC تازه سپرده گذاری شده خود را برای ZEC در اوکی اکس معامله کردند و ZEC را از این صرافی خارج کردند. سپس آنها زنجیره شدوی خود را به این شبکه پخش کردند که پیش از این طولانی تر از زنجیره اصلی بود.

اوکی اکس پس از این حمله، ضرر و زیان وارد شده به کاربران خود را بازپرداخت کرد و مبلغ ۵٫۶ میلیون دلار ضرر پرداخت کرد. از آن زمان به طور موقت فعالیت سپرده گذاری و خروج ETC را به طور موقت متوقف کرده است و قصد دارد زمان تأیید تراکنش ها بر روی این زنجیره مشکل را تمدید کند.

این صرافی عنوان کرده است که آنها ممکن است ETC را کاملاً از بین ببرند مگر آنکه جامعه برای بهبود امنیت و ثبات شبکه اقدام کند:
“این صرافی در حال حذف ETC است و در انتظار نتایج فعالیت جامعه اتریوم کلاسیک برای بهبود امنیت زنجیره آن است.”

دیروز در جلسه انجمن ETC یک بحث و گفتگو درباره پیشنهاد چارلز هاسکینسون مبنی بر راه اندازی یک خزانه غیرمتمرکز آغاز شد. در همان جلسه، هاسکینسون خاطرنشان کرد: شرکتی که در حال حاضر آن را اداره می کند یعنی IOHK، راه حلی را تهیه کرده است که از وقوع یک حمله مشابه حمله ۵۱ درصد در آینده جلوگیری می کند.

در این جلسه، بسیاری از حاضران ابراز نگرانی کردند که در صورت عدم اتخاذ اقدامات اساسی برای حل مسائل امنیتی موجود، این صرافی ارزهای بیشتری را از فهرست خود خارج خواهد کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location