سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بانک مرکزی تایلند از دیفای برای موارد استفاده بات دیجیتال خود بهره می‌برد

بانک مرکزی تایلند در حال بررسی قراردادهای هوشمند و اجرای مالی غیرمتمرکز (DeFi) برای ارزهای دیجیتال ملی خود یعنی بات دیجیتال است.
Vijak Sethaput، توسعه دهنده ارشد پروژه ارز دیجیتال بانک مرکزی (Inthanon) بانک مرکزی تایلند (BoT) در مصاحبه ای که به میزبانی یک اتاق فکر جهانی برای بانکداری مرکزی، مجمع رسمی موسسات پولی و مالی برگزار شد ، درباره پیشرفت ارز دیجیتال بانک مرکز ی این کشور گفتگو کرد.

Sethaput به Sky Guo، مدیرعامل شرکت بلاک چین Cypherium که در نیویورک مستقر است و بر روی پیاده سازی جهانی CBDC و قابلیت همکاری متمرکز می باشد، پیوست.

Guo در مصاحبه ای اظهار داشت که حوزه های قضایی جهانی می توانند از مدل دیفای وام بگیرند تا به اشخاص واجد شرایط اجازه انتشار دارایی های دیجیتال با حمایت دارایی های دنیای واقعی مانند املاک و مستغلات و سهام و استفاده از آنها به عنوان وثیقه برای تأمین وام در CBDC ها داده شود. به گفته این دستگاه اجرایی، چنین تحولاتی می تواند نقدینگی فوق العاده ای را برای اقتصاد به همراه آورد.

Sethaput عنوان کرد: بانک مرکزی در حال پیگیری تحولات اخیر در صنعت دیفای است، با این حال قبل از تلاش برای پذیرش این فناوری جدید برای ارز دیجیتال بومی تایلند ، بانک مرکزی باید دو مسئله اصلی پیرامون دیفای را حل کند که عبارتند از: فرآیند شناسایی هویت مشتری و حفظ حریم خصوصی.

Sethaput در مصاحبه ای اظهار داشت که استقرار قراردادهای هوشمند، تمرکز اصلی پروژه Inthanon در مرحله بعدی است. وی در این باره عنوان کرد:

“ما عملکرد قرارداد هوشمند را مانند Sky شرح داده ایم. ما از چرخه اوراق قرضه تقلید کرده ایم، بنابراین خود اوراق قرضه می تواند کوپن بپردازد و می تواند بین طرفین مبادله کند، ما چیزی به نام خرید مجدد داریم، بنابراین شما می توانید آن را بفروشید و سپس می توانید آن را در زمان دیگری باز پس بگیرید و همچنین معاملات خود را انجام دهید. “

اظهارات بانک مرکزی تایلند در میان افزایش پذیرش صنعت دیفای در حال افزایش است. دیفای ابزاری جدید است و به گونه ای طراحی شده است که به کارآفرینان ارز دیجیتال اجازه می دهد ابزارهای سنتی مالی را در یک معماری غیرمتمرکز و خارج از کنترل شرکت ها و دولت ها، از نو بسازند. صنعت دیفای در سال ۲۰۲۰ با رکورد شکنی هایی همراه بود و شرکت های مختلفی در سراسر جهان به طور فزاینده ای پول خود را وارد بخش ارز دیجیتال می کنند.

براساس اطلاعات وب سایت DefiPulse.com، در حال حاضر، کل ارزش قفل شده در بازارهای دیفای ۵٫۲۴ میلیارد دلار می باشد. همانطور که توسط کوین تلگراف گزارش شده است، بانک مرکزی تایلند قبلاً CBDC خود را برای انجام تراکنش های مالی برخی از مشاغل بزرگ در اوایل سال جاری به کار گرفته است. ظاهراً بانک مرکزی تایلند وارد مرحله جدیدی شده است، و اکنون قصد دارد ارز دیجیتالی را به منظور انجام تراکنش با بانک مرکزی هنگ کنگ عرضه کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location