سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

Kava Labs برای افزایش آگاهی از فرصت های BNB DeFi با BNB48 Club همکاری می کند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که Kava Labs به منظور افزایش آگاهی از فرصت های BNB DeFi با BNB48 Club همکاری می کند. این پلتفرم محبوب در یک بیانیه مطبوعاتی عنوان کرد که طبق این توافقنامه، BNB48 به عنوان مشاور فنی برای انجمن Kava عمل خواهد کرد و خدماتی نظیر بررسی محصولات حرفه ای و خدمات مشاوره فنی را برای اعتبار دهندگان چینی Kava ، کاربران استیکینگ و کاربران پلنفرم وام دهی ارائه می دهد.

از این طرف، Kava Labs با BNB48 Club برای آگاهی از فرصت های BNB DeFi و کمک به BNB48 Club همکاری خواهد کرد تا اعضای جامعه خود را که در DeFi شرکت می کنند، افزایش دهد. Kava Labs یک اعتبار دهنده را از BNB48 به شما معرفی می کند.

این اولین همکاری نیست

این اولین همکاری بین Kava Labs و BNB48 Club نیست، زیرا BNB48 Club یکی از اولین کاربران پلتفرم وام دهی Kava است. بعد از این که BNB48 Club این حکم را از هیئت مدیره خود دریافت کرد، BNB48 Club در پلتفرم Kava CDP مشارکت کرد.

BNB ، Kava Labs را به عنوان یک دارایی مازاد اضافه کردند تا بیشترین بازده را به دارندگان BNB ارائه دهند. دارندگان BNB همچنین می توانند علاوه بر کسب کوین های اضافی در این پروتکل می توانند، در BNB بر روی پلتفرم Kava CDP شرکت کنند و USDX یا همان استیبل کوین Kava را برداشت کنند.

در این میان، هر دو طرف در تلاش هستند تا یک مشارکت آتی درازمدت را به منظور به حداکثر رساندن ارزش اکوسیستم های BNB و افزایش خدمات DeFi در دسترس برای اکوسیستم BNB راه اندازی کنند.

مزایای این همکاری

برای BNB48، همکاری با Kava Labs در ساخت و نگهداری جوامع BNB Staking و BNB DeFi کمک خواهد کرد. همچنین به دارندگان BNB راهنمایی و پیشنهادات بیشتری درباره ارزش ایجاد BNB ارائه می شود.

برای کمک به دارندگان بیشتر BNB، یک سیستم آموزشی ایجاد خواهد شد تا درک عمیقی از خطرات ناشی از BNB و BNB DeFi داشته باشند. جلسات منظم آنلاین برای ارائه آخرین اطلاعات به جامعه در رابطه با توسعه اکوسیستم BNB برگزار می شود. همه نظرات و پیشنهادات اعضای جامعه جمع آوری می شود و بحث هایی در مورد تکامل اکوسیستم BNB انجام خواهد شد.

در مورد BNB48 Club ، Kava Labs سفیر این کشور در چین خواهد بود تا Kava DeFi را در جهت محبوبیت محصولات وام دهی Kava در جامعه چین سهیم سازد. همچنین، BNB48 club ، Kava Labs را به یکی از ارائه دهندگان خدمات نود رسمی که برای بلاک چین Kava تبدیل می کند تا فناوری استیکینگ و خدمات مشاوره ارائه دهند.

گفتنی است که BNB48 Club نقش موثری در مدیریت نظارت شبکه Kava و بهبود محصولات و ارائه راه حل ها و پیشنهادات به منظور تضمین کیفیت اکوسیستم Kava خواهد داشت.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location