سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

چگونه بلاک چین از مزایای هوش مصنوعی سود می برد

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که توسعه و تکامل هوش مصنوعی می تواند به طور قابل توجهی فناوری بلاک چین

از انجام دستورات ساده در تلفن های هوشمند با استفاده از الکسا یا سیری گرفته تا انجام عملیات فنی بالا در شرکت های بزرگ فناوری، یک مسئله صحت دارد و آن مسئله این است: سهولت در تجربه مدرن بشر یک ضرورت است.

قرن بیست و یکم پیشرفتی سریع در فناوری در هر جنبه از زندگی و تعامل انسان داشته است. با وجود گذشت چندین دهه، بازتولید هوش انسان در ماشین ها – هوش مصنوعی – امروزه رایج شده است. با توجه به اینکه بسیاری از شرکت های فناوری در تلاش برای پذیرش این فناوری هستند، انتظار می رود اندازه بازار در سال ۲۰۲۵ به ۱۲۶ میلیارد دلار برسد.

به همین ترتیب، فناوری دفتر کل توزیع شده از حد انتظارات همه فراتر رفته و به دنبال رقابت با ارزهای سنتی فیات هستند. با تبدیل شدن هوش مصنوعی و از دیجیتال به سنگرهای پرقدرت، چگونه هوش مصنوعی بر فناوری دفتر کل توزیع شده اثر می گذارد؟

معاملات ارز دیجیتال

پس از ظهور فناوری بلاک چین در دوران پس از بحران، این صنعت همچنان به جذب تعداد قابل توجهی از سرمایه گذاران ادامه می دهد و و اثبات می کند که کسانی که به این صنعت شک داردند، در اشتباه هستند. در دسامبر سال ۲۰۱۷، بیت کوین (BTC) به اوج خود رسید و به ۲۰ هزار دلار صعود کرد. معاملات ارزهای دیجیتال همچنان توجه بیشتری را به خود جلب کرده و این صنعت هم اکنون بیش از ۳۳۹ میلیارد دلار سرمایه در بازار دارد.

هرچه سرمایه گذاران بیشتری به فضای بلاک چین بپیوندند، هوش مصنوعی به طور فزاینده ای برای معاملات ارز دیجیتال تاثیرگذار خواهد بود. معامله گران ارزدیجیتال با توسعه سریع، مؤثر و بات های معاملاتی هوش مصنوعی، از لغزیدن اجتناب کرده و تجزیه و تحلیل های دقیق فنی و اساسی را برای تصمیم گیری بهتر معاملات انجام داده اند. در نهایت، بسیاری از معامله گران ضمن رویارویی با ضرر و زیان قابل ملاحظه ای، سود خود را افزایش داده اند.

امنیت بلاک چین

صنعت بلاک چین از سطح بالایی از بدافزارها، فیشینگ ها رنج برده و حملات ۵۱ درصد بسیاری را متحمل شده است. تخمین زده می شود که روزانه ۹ میلیون دلار در هر کلاهبرداری ارز دیجیتال از بین می رود. تا زمانی که این فناوری وجود داشته باشد، امنیت و وجود وسیله ای برای محافظت از کاربران در مقابل کلاهبرداری همیشه موضوعی داغ خواهد بود.

هک ها و حملات بلاکچین معمولاً بسیار حساس به زمان هستند، به طوری اولین پاسخ به هک بسیار مهم است. با این حال، بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال در مواجهه با هک ها خوش شانس نبودند. خوشبختانه سیستم های امنیت سایبری مبتنی بر هوش مصنوعی برای شناسایی تهدیدات در زمان فوری، درک ماهیت تهدید و جلوگیری از حملات آتی از طریق قراردادن منبع آن حمله در بلک لیست طراحی شده اند.
بر خلاف سیستم های سنتی امنیت سایبری، هوش مصنوعی به دلیل توانایی کشف الگوها، مطالعه آنها و برخورد بهتر با آنها، بهتر می تواند پس از هر تهدید بهبود یابد.

استخراج بیت کوین

برای حفظ تمامیت بلاک چین، تراکنش ها توسط ماینرهای بیت کوین تأیید شده و اضافه می شوند. ماینرهای بیت کوین به نوبه خود ارز دیجیتال پاداش می گیرند. با این حال این روند، پر دردسر، حساس و در زمنیه انرژی پر مصرف است و در نهایت به بسیاری از واحدهای پردازش گرافیکی یا GPU نیاز دارد.

در تلاش برای صرفه جویی در مصرف انرژی و به حداکثر رساندن توان محاسباتی، بسیاری از شرکت های استخراج به GPU های مبتنی بر هوش مصنوعی روی می آورند. برخی از شرکت های استخراج، اکوسیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد کرده اند که در آن ماینرها می توانند ضمن محاسبه سود قابل توجهی، قدرت محاسباتی را نیز به اشتراک بگذارند و آن را اقتصادی کنند. با این الگوریتم های منحصر به فرد هوش مصنوعی، استخراج بیت کوین سریعتر، کارآمدتر و سودآورتر می شود. در سال ۲۰۱۷، شرکت تولید کننده محبوب بلاک چین یعنی بیت مین، عملیات های خود را افزایش داد تا هوش مصنوعی را در تراشه های مدارهای مجتمع با کاربرد خاص یا ASIC های خود قرار دهد.

بدون تردید، در حالی که به طور کلی فناوری به سمت یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در حال حرکت است، بلاک چین و ارزهای دیجیتال نیز به همان میزان از تکامل هوش مصنوعی سود می برند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location