سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

موسس Pantera از رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار می گوید

دن مورهد(Dan Morehead) مدیرعامل و موسس شرکت معروف سرمایه گذاری ارز دیجیتالی پنترا کپیتال (Pantera Capital) در پیش بینی‌های قیمت بیت کوین

پنترا کپیتال یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های سرمایه گذاری بیت کوین در آمریکا است. هنگامی که از موسس این کمپانی یعنی دن مورهد در مصاحبه اخیرش خواسته شد که قیمت بیت کوین را پیش بینی کند وی ابتدا به یک نامه سرمایه گذاری که توسط شرکت منتشر شده بود اشاره کرد. در این نامه، براساس مدل stock-to-flow، این شرکت پیش بینی جسورانه‌ای را مبنی بر اینکه بیت کوین در آگوست ۲۰۲۰ به ۱۱۵ هزار دلار خواهد رسید کرده است.

 بیت کوین به رشد خود ادامه می‌دهد

مورهد تصور می‌کند که افزایش قیمت بیت کوین هنوز می‌تواند امکان پذیر باشد. با وجود این که در یک سال، قیمت این دارایی تقریبا ۱۰ بار از ارزش فعلی آن پیشی گرفته است هنوز در پیش بینی شخصی‌اش اندکی دچار تعدیل است. وی در ادامه می‌گوید، پاسخ من این است که بیت کوین به مدت ۹ سال ۲۰۹ درصد رشد کرد و فکر می‌کنم حداقل ۲۰۹ درصد دیگر طی چند سال آینده رشد کند و احتمالا در دو سال قیمت آن به ۱۰۰ هزار دلار برسد و مطمئن هستم این اتفاق خواهد افتاد.

اگر بیت کوین سالانه ۲۰۹ درصد رشد کند پس از آن به مرز ۱۰۰ هزار دلار در یک سال می‌رسد. اگر به ۱۱۵ هزار دلار در یک سال برسد آنوقت به رشد سالانه ۹۰۰ درصد نیاز است. دن مورهد همچنین خاطر نشان کرد که او از افراد بدبین که دائما این پرسش “اپلیکیشن کشنده بیت کوین چیست؟” مطرح می‌کند خسته شده است. به نظر وی، بیت کوین خودش یک اپلیکیشن کشنده است و مورد اصلی استفاده از آن فروشگاه ارزش است. به گفته مورهد بیت کوین از طلا که دارای سرمایه‌ای به ارزش ۹ تریلیون دلار در بازار است بهتر عمل می‌کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location