video thumb

چگونه یک فروشگاه مبتنی بر ارز دیجیتال پرداخت‌های بیت کوین را سریع‌تر می‌کند ؟

یک فروشگاه دیجیتال که دارای بیش از ۳۵۰۰۰ محصول برای کاربران ارز دیجیتال است، اعلام کرده است که هم اکنون از شبکه لایتنینگ پشتیبانی می کند.

پلتفرمی که ادعا می کند بزرگ ترین فروشگاه دیجیتال جهان را برای کاربران ارز دیجیتال

Uquid خاطرنشان می کند که این لایه بلاک چین اضافی در افزایش سرعت انجام تراکنش ها کمک می کند، ضمن اینکه کارمزد تراکنش ها را ارزان تر می سازد و دو مشکل اصلی استفاده مستقیم از بیت کوین را از بین می برد.

این فروشگاه دارای بیش از ۳۵۰۰۰ محصول دیجیتال است و کالاهای جدید دیگر نیز به صورت روزانه به این پلتفرم اضافه می شوند. طبق گفته این تیم، این پلتفرم دارای تخفیف های حداکثر ۶۰ درصدی می باشد.

وی اظهار داشت که “ما به دلیل استفاده از شبکه لایتنینگ بیت کوین در فروشگاه دیجیتال Uquid بسیار هیجان زده هستیم. ما معتقدیم که این فناوری گام بعدی برای سیستم های پرداخت آتی ماست. “

این پلتفرم از نود شبکه لایتنینگ که متعلق به OMGFIN است، استفاده می کند. OMGFIN، یک صرافی دارایی دیجیتال است که می گوید “از همان روزهای اولیه ظهور بیت کوین از این صنعت حمایت می کند.”

Uquid فراتر از پشتیبانی شبکه لایتنینگ، تأکید می کند که هدف آن ارائه گزینه های فراوان و سریع تر کردن روند خرید با پذیرش مجموعه ای از ارزهای دیجیتال است. از کوین هایی مانند XRP ، Gas ، NEO ، Tether و Uquid Coin نیز در این پلتفرم پشتیبانی می شود.

چه چیزی می توانید از این فروشگاه بخرید؟

فقط برخی از موارد موجود شامل بازی هایی در برخی از پلتفرم های معروف دنیا ، از جمله Xbox مایکروسافت و پلی استیشن سونی است. ارز دیجیتال همچنین می تواند برای گرفتن کارت های هدیه و اعتبار تلفن همراه و خرده فروشان محبوب مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این، ارز دیجیتال برای پرداخت هزینه های بسته های تلویزیونی و قبض های برق، بیمه عمر، دسترسی به اینترنت و حمل و نقل نیز امکان پذیر است. طبق گفته های این شرکت، موارد کاملاً جدید در آینده ای نه چندان دور – شامل محصولات آرایشی – بهداشتی، مواد غذایی و کفش و پوشاک – به این سایت اضافه می شوند.

سید ترن هونگ (Said Tran Hung)، بنیان گذار و مدیرعامل Uquid توضیح داد: “فروشگاه Uquid قطعه مهمی از اکوسیستم ماست که ارز دیجیتال را به دنیای واقعی خدمات و محصولات نزدیک می کند. ما تلاش می کنیم و بیشتر تلاش خواهیم کرد تا به این هدف برسیم. “

تنوع

کمپانی Uquid از زمان راه اندازی اش در سال ۲۰۱۶ تا کنون راه زیادی را طی کرده است. این شرکت خود را به عنوان یکی از اولین ارائه دهندگان خدمات دیجیتال برون مرزی و دوستدار سیستم پرداخت بلاک چینی توصیف می کند. اولویت این تیم ساخت این اکوسیستم بصورت ارگانیک و در عین حال ایجاد پیشرفت هایی است که از امنیت مشتریان خود را تضمین می کند.

امسال یک نقطه عطف مهم برای Uquid بوده است، زیرا شروع به ارائه راه حل های تجارت به تجارت شامل پرداخت های ارز دیجیتال، توسعه بلاک چین، بازاریابی اجتماعی و توسعه پلتفرم صرافی کرده است.

این شرکت مدت ها است که در صدر نوآوری قرار داشته است. در سال ۲۰۱۶، Uquid کارت ویزیت مجازی ویزا را راه اندازی کرد که با پشتیبانی از بیش از ۹۰ ارز دیجیتال مختلف در صدر قرار دارد. اتر، ریپل، لایت کوین، مونرو و دوج کوین از جمله آلت کوین هایی بودند که در زمان راه اندازی این پلتفرم پشتیبانی می شدند.

فراهم آوردن امکان استفاده از ارز دیجیتال برای خریداران به منظور انجام خریدهای روزمره شان، یک نقطه عطف مورد نیاز صنعت بوده است. این امر، انگیزه ای را برای مصرف کنندگانی که تاکنون تنها به فیات اعتماد کرده اند، فراهم می کند تا برای اولین بار به دارایی های دیجیتال روی آورند. با گذشت زمان، این مسئله می تواند به پذیرش گسترده بیت کوین، اتر و سایر آلت کوین ها کمک کند و به صنعت کمک کند تا شناختی را که شایسته آن است، کسب کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم پشتیبان فروشگاه Uquid در ادامه می افزاید که با ارائه “دامنه وسیعی از کالاها که معدود خرده فروشان تجارت الکترونیکی می توانند با آن مطابقت داشته باشند، این آرزو را به واقعیت تبدیل می کند.”