سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

اکنون می‌توانید لایت کوین را در بلاک چین اتریوم با Kyber معامله کنید

لیست عناوین این مطلب

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که pTokens در حال حاضر توکن های pLTC سازگار با اتریوم را بر روی Kyber Network لیست کرده است. Kyber Network، یک صرافی ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که به تازگی توکن pLTC سازگار با اتریوم

Kyber Network با اعلام این خبر به کوین تلگراف گفت که توکن های pLTC از طریق KyberSwap و سایر برنامه های غیر متمرکز یا DApps قابل دسترس خواهند بود. آنها همچنین در پلتفرم های مبتنی بر پروتکل نقدینگی زنجیره ای Kyber در دسترس خواهند بود.

pLTC به لایت کوین متصل شده است

این خبر اندکی پس از آنکه منتشر شد که pTokens، توکن pLTC را در شبکه اصلی اتریوم راه اندازی کرد. درست همانند pTokens، توکن pLTC نیز قصد دارد با متصل کردن این دارایی زیرساختی به همه بلاک چین ها، امور مالی غیرمتمرکز بین زنجیره ای یا DeFi را باز کند. گفتنی است که ارزش pLTC به لایت کوین (LTC) گره خورده است و این دارایی موروثی را به طور کامل با اتریوم سازگار می سازد.

شین هونگ (Shane Hong)، مدیر بازاریابی در Kyber Network در این خصوص توضیح داد که لیست کردن توکن های جدید، کاربران را قادر می سازد تا از سایر دارایی ها نیز برای امور مالی غیرمتمرکز در اتریوم استفاده کنند. وی در ادامه افزود:

“pLTC راهی مناسب برای کشف دنیای سرمایه های غیرمتمرکز در اتریوم به دارندگان لایت کوین ارائه می دهد.”

هونگ در ادامه افزود که کاربران همچنین می توانند pLTC را در برابر هر توکن دیگری که توسط Kyber پشتیبانی می شود، از جمله pBTC مورد معامله قرار دهند.

در مارس سال ۲۰۲۰، pTokens توکن pBTC خود را در شبکه اتریوم معرفی کرد. همانطور که گزارش شد، ارزش pBTC به بیت کوین گره خورده و با اکوسیستم اتریوم سازگار است.

گفتنی است که لایت کوین که در سال ۲۰۱۱ راه اندازی شده و یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال می باشد. در حال حاضر این ارز به عنوان هفتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار رتبه بندی شده است. لایت کوین از نظر فنی به بیت کوین بسیار نزدیک است، البته یک جایگزین سریعتر و ارزان تر برای آن می باشد. در زمان نگارش این مطلب، لایت کوین با قیمتی حدود ۵۹ دلار در حال معامله است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location