video thumb

بیت مین به دلیل درگیری‌های داخلی، ارسال سفارشات Antminer را به تأخیر می‌اندازد

بیت مین

همانطور که به طور رسمی در تاریخ ۶ آگوست اعلام شد، بیت مین به دلیل “دخالت خارجی در عملکرد شرکت”، سفارشات انتی ماینر خود را حداقل دو یا سه ماه به تاخیر می اندازد. براساس این اطلاعیه، سفارشات تا سپتامبر یا اکتبر ۲۰۲۰ به تعویق می افتد.

در حالی که بیت مین “مداخله خارجی” را عامل این موضوع می داند، برخی از کارشناسان صنعت اطمینان دارند که این تأخیر ناشی از مسائل داخلی در شرکت است.

دووی وان (Dovey Wan)، یکی از بنیان گذاران شرکت سرمایه گذاری بلاک چین Primitive Ventures در توئیتی عنوان کرد که این تأخیر ناشی از درگیری بین بنیانگذاران بیت مین است – میکری ژان برکنار شده و جیهان وو، مدیرعامل کنونی. این رویدادهای بحث برانگیز در اکتبر ۲۰۱۹ شروع شد، زمانی که ژان، بزرگ ترین سهامدار بیت مین توسط وو اخراج شد. ژان متعاقباً اقدام به پیگرد قانونی در تلاش برای به دست آوردن مدیریت مجدد بیت مین و مخالفت علنی به اخراج از این شرکت کرد.

این مسائل در بیت مین در اواخر ماه جولای پیچیده تر شد، زمانی که ژان علناً وو را به دزدی هزاران دستگاه انتی ماینر متهم کرد. در یک پست Weibo، بنیان گذار برکنار شده بیت مین، وو را به اقدام “غیرقانونی” جابجایی ۱۰،۰۰۰ دستگاه سخت افزاری استخراج از یک شرکت تسهیلات استخراج در مغولستان متهم کرد.

در حالی که نبرد بنیان گذاران همچنان بیت مین ادامه دارد، وان توییت کرد:

“اتفاقات داخلی بیت مین مانع از فعالیت عادی آن می شود و تیم پیش فروش های بیت مین در اعلامیه ای می گوید که به دلیل دخالت های خارجی در عملکرد شرکت، ارسال سفارشات ژوئن / ژوئیه آنها باید به سپتامبر / اکتبر موکول می شود.”